کره شمالی :خونریزی قانون روزانه لانه گنگسترهاست

"دونالد ترامپ" پس از سخنرانی وزیر امور خارجه کره شمالی در مجمع عمومی سازمان ملل وی را تهدید کرده است که با "تکرار ترشحات ذهنی بچه رییس خود" موجب می شود بیش از این موجودیتی نداشته باشند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پرس تی وی، سخنان وزیر امور خارجه کره شمالی که در نطق آتشینی رییس جمهور آمریکا را فردی با ذهنی مختل و دچار به جنون خود بزرگ پنداری خواند بار دیگر ترامپ را دست به توییت کرد.

این وزیر کره ای همچنین هشدار داد که پرتاب موشک به سرزمین های آمریکا در واکنش به توهین های ترامپ به رهبر کره شمالی اجتناب ناپذیر خواهد بود.

"ری یونگ هو" در ادامه رییس جمهور آمریکا را متهم به تبدیل کردن سازمان ملل به لانه گنگسترها کرد که در آن پول ارزش است و خونریزی قانون روزانه می باشد.

این جدل ها در شرایطی صورت می گیرد که روز سه شنبه، ترامپ نیز در سخنرانی خود با استفاده از سبکی مشابه، رهبر کره شمالی را "مرد موشکی" توصیف کرد که در ماموریتی برای خودکشی است.

گفتنی است همزمان با این جروبحث های دیپلماتیک، در اولین ساعات روز پنتاگون اعلام کرد بمب افکن ها و جنگنده های آمریکا در امتداد ساحل شرقی شبه جزیره کره و به منظور ارایه یک نمایش قدرت به پرواز در آمدند. به گفته پنتاگون این ماموریت در نزدیکترین منطقه به کره شمالی طی قرن اخیر اجرا شده است.

کد خبر: 839914

وب گردی

وب گردی