پرسپولیس لیاقت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد/ مقصر واقعی اتفاقات پرسپولیس طاهری و دارودسته اش  است

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس بازی منطقی خود را انجام دهد می تواند الهلال را شکست دهد و این تیم لیاقت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

بهروز رهبری فر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در مورد بازی پرسپولیس و الهلال عربستان گفت: الهلال تیم بسیار قوی و منسجمی است و این تیم با آرامش کامل مقابل پرسپولیس بازی می کند اما پرسپولیس دچار مشکلات فراوانی در چند روز اخیر شده و تمرکز خود را تا حدودی از دست داده است ولی من فکر می کنم که اگر سرخپوشان بازی منطقی خود را انجام دهند می توانند الهلال را شکست دهند و لیاقت حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را دارند.

وی در خصوص اتفاقات رخ داده برای مهدی طارمی تصریح کرد: طارمی اشتباه کرد که بدون در نظر گرفتن عواقب کار، قرارداد خود را یکطرفه فسخ کرد ولی مقصر واقعی طاهری و دارو دسته اش هستند. مدیر عامل پرسپولیس شناختی از قوانین بین المللی و فوتبال نداشته اند که اجازه دادند بازیکن سرخود و بدون اینکه حتی قرار دادش را فسخ کند به پرسپولیس برگردد و عواقب آن را در نظر نگرفته بودند ، وظیفه مدیرعامل یک باشگاه است که بعد از به وجود آمدن این مدل مشکلات ، اتفاقات بعد از آن را قانونی پیگیری کند تا کار به اینجا نرسد اما این اتفاق در پرسپولیس نیفتاد.

پیشکسوت فوتبال در ادامه بیان کرد: طاهری ، ترکاشوند و دارو دسته ایشان معلوم نیست در پرسپولیس چه کار می کنند که پرسپولیس این همه حاشیه دارد ، پرسپولیس سال هاست آرزو دارد که به قهرمانی در لیگ قهرمانی آسیا برسد اما معلوم نیست که با دسته گل آقایان محبوب ترین تیم آسیا می تواند به این مقام دست یابد.

602

کد خبر: 840494

وب گردی

وب گردی