افزایش ظرفیت دانشجویان دختر در دانشگاه بین‌المللی امام رضا(ع)

سرپرست پردیس رضوان خواهران دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) گفت: در سال تحصیلی جدید ظرفیت واحد خواهران دانشگاه امام رضا(ع) در مقایسه با سال گذشته 700 نفر بیشتر شده است.

به گزارش ایسکانیوز، زهرا تجریشی در آیین معارفه دانشجویان ورودی جدید دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) که با حضور جمعی از دانشجویان جدیدالورود، هیئت رئیسه و اعضای هیئت علمی این دانشگاه برگزار شد، عنوان کرد: امسال تعداد 200 دانشجوی دختر بیشتر از دانشجویان پسر در این دانشگاه ثبت نام کردند که این مسئولیت ما را بسیار سنگین‌ می‌کند.


تجریشی خاطرنشان کرد: دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) از ابتدای تاسیس تا کنون با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه بوده است، اما بزرگ‌ترین اتفاقی که در این مجموعه رخ داده است تفکیکی شدن این دانشگاه است.

وی در ادامه به دلایل تفکیک شدن این دانشگاه و مزایای آن اشاره کرد و گفت: این دانشگاه با اهدافی همچون راه اندازی دانشگاه تخصصی ویژه آقایان و خانم ها، حق انتخاب برای دانشجویان و تمرکز بیشتر در درس خواندن تفکیک شد.

سرپرست پردیس رضوان خواهران دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، با بیان اینکه دانشجو علاوه بر تحصیل باید به تهذیب نفس هم توجه ویژه‌ای داشته باشد، ادامه داد: دانشجویان باید قدر و ارزش تحصیل در دانشگاه را بدانند، زیرا این چند سال تکرار شدنی نیست. بنابراین باید از فرصت ها بهره‌مند شوند و نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر: 844240

وب گردی

وب گردی