روی ضعف بیرانوند و مدافعان پرسپولیس حساب کرده‌ایم/ امیدواریم وعده‌ها عملی شود

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پس از انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه، قول‌هایی داده شد که امیدواریم عملی شود و بازیکنان از نظر روحی در وضعیت بهتری قرار بگیرند.

بهروز مکوندی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد دیدار هفته نهم تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز اظهار داشت: امیدواریم با پیروزی مقابل پرسپولیس از شرایط بحرانی خارج شویم. کسب 3 امتیاز در این بازی دور از دسترس نیست. پرسپولیس تیم قدرتمندی است اما فوتبال بالا و پایین دارد. خستگی بازیکنان به دلیل حضور در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باعث شده این تیم در چند هفته اخیر نتیجه نگیرد.

وی با اشاره به ضعف خط دفاع و دروازه‌بان پرسپولیس در هفته‌های اخیر گفت: ما روی ضعف بیرانوند و مدافعان پرسپولیس حساب کرده‌ایم. برنامه ویژه‌ای برای رسیدن به دروازه حریف داریم و امیدواریم بر خلاف دیدار مقابل فولاد خوزستان، شانس هم با ما یار باشد. ما در دربی خوزستان، یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشتیم اما نتوانستیم نتیجه بگیریم.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اعتصاب بازیکنان این تیم به دلیل عدم دریافت مطالبات و احتمال حاضر نشدن مقابل پرسپولیس تصریح کرد: بازیکنان یک روز در تمرین شرکت نکردند اما با صحبت‌هایی که انجام شد، به تمرینات بازگشته‌اند. پس از انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه، قول‌هایی داده شد که امیدواریم عملی شود و بازیکنان از نظر روحی در وضعیت بهتری قرار بگیرند.

604

کد خبر: 844394

وب گردی

وب گردی