طرح پایش سلامت "نو دانشجویان" دانشگاه علامه آغاز شد

طرح پایش سلامت دانشجویان ورودی جدید ( ورودی سال ۹۶) در کلیه مقاطع تحصیلی از ۱۵ مهر آغاز شده و تا ۱۵ آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر الماسی مشاور اجرایی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی، ضمن اعلام این خبر گفت: بنا به رسم سال های گذشته اجرای طرح کشوری پایش سلامت جسم و روان دانشجویان ورودی جدید با هدف سنجش سلامت دانشجویان در دو بخش سلامت روان و نیز سلامت جسم و ساختارهای عضلانی و اسکلتی و به منظور پیشگیری و در صورت لزوم درمان مورد نیاز و با مشارکت واحدهای مسئول در این حوزه اجرا خواهد شد.

مشاور اجرایی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به زمان بندی در نظر گرفته شده برای شرکت دانشجویان در این طرح افزود: برنامه زمان بندی و نحوه حضور دانشجویان در این طرح در روز ثبت نام در سامانه الکترونیکی دانشگاه و بر اساس اعلام قبلی به دانشجویان پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

وی همچنین با دعوت از دانشجویان برای حضور به موقع بر اساس برنامه زمان بندی شده تصریح کرد: مراجعه به ۴ بخش مرکز بهداشت و درمان دانشگاه، مرکز مشاوره، تربیت بدنی و نیز فرهنگی در این طرح ضروری است و دانشجویان دقت داشته باشند که ملاک تکمیل بودن طرح پایش آنان، مهمور شدن مهر ادارات ذکر شده به گواهینامه خود خواهد بود.

این طرح برای حدود ۴۰۰۰ دانشجوی ورودی جدید در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به مدت یکماه در محل سالن تربیت بدنی دانشگاه واقع در پردیس مرکزی و به طور متمرکز برگزار خواهد شد.

کد خبر: 844722

وب گردی

وب گردی