صادرات 31 میلیون دلاری کالا از ایران به آمریکا/ آمریکایی ها خواهان کدام محصولات ایرانی هستند؟

بر اساس آمار گمرک در پنج ماهه نخست سال جاری بیش از 31 میلیون دلار کالا از ایران به آمریکا صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بر اساس آمار گمرک در پنج ماهه نخست سال جاری بیش از 936 تن کالا از ایران به امریکا صادر شد.

این میزان صادرات بیش از 31 میلیون و 323 هزار و 86 دلار ارز آوری برای کشور به همراه داشت .

بر اساس این گزارش پنیر تازه،خرما مضافتی تازه یا خشک کرده،آلو خشک کرده ،تخم گشنیز،زعفران به صورت فله ،کارتن و جعبه از کاغذ یا مقوا،نمد از پشم یا موی حیوان،گبه از پشم یا موی حیوانات،فرش و سایر کفپوش ها،انواع گلیم،انجیر تازه یا خشک کرده،کیوی تازه،زرشک تازه،مخلوط میوه های خشک،زعفران خرد نشده و ساییده نشده،خاویار،قند و شکر،شیرینی،بیسکویت،مربا و ژله،آب آناناس،گلاب ،کتاب و بروشور،تابلوی نقاشی،پیاز و موسیر،پسته،مغز پسته،انگور خشک کرده،نشاسته گندم ،خیار ،رب گوجه،آب انگور،آب سیب ،گل های سرخ،پارچه های مخمل،ماسین آلات نانوایی یا شیرینی پزی از کالاهای صادر شده از ایران به آمریکا در مدت یاد شده است.

بر اساس این گزارش 73 کیلوگرم خاویار از ایران به ارزش 185 هزار و 621 دلار به امریکا صادر شد.همچنین بیش از یک تن پیاز و موسیر به ارزش هزار و 125 دلار از ایران به آمریکا صادر شده است.

این گزارش می افزاید بیش از 100 کیلو گرم زعفران به صورت فله به ارزش 159 هزار و 167 دلار از ایران به آمریکا صادر شد که ارزش ریالی این میزان صادرات 518 میلیون و 695 هزار تومان ثبت شده است.


400

کد خبر: 844912

وب گردی

وب گردی