آتش سوزی کارگاه مبل سازی در شهرک مرتضی گرد/یک کارگر افغان مصدوم شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در کارگاه مبل سازی در شهرک مرتضی گرد خبر داد و گفت:این حادثه خسارات مالی نسبتا زیادی بر جای گذاشت اما خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

سید جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره جزئیات این حادثه گفت:یک کارگاه مبل سازی واقع در شهرک مرتضی گرد، دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد:این حادثه در ساعت 18:36 به سامانه 125 اعلام شد و به دنبال آن، آتش نشانان 3 ایستگاه به همراه خودروهای پشتیبانی و تجهیزات ایمنی لازم به خیابان ولیعصر اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل آتش سوزی یک کارگاه مبل سازی مسقف با وسعتی حدود 300 متر بود که درون آن مقدار زیادی چوب، تخته، اسکلت ها و شاسی های مبل و صندلی در حجم زیاد نگهداری می شد.همچنین دستگاه های مبل و صندلی سازی نیز دچار آتش سوزی شده بود.

وی اضافه کرد: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند این کارگاه کاملا شعله ور بود و آتش در حال سرایت به انبارها و کارگاه های مجاور بود.

ملکی بیان کرد: در این حادثه یک کارگر تبعه افغانستان دچار مصدومیت شده بود که پیش از رسیدن آتش نشانان ها، توسط همسایه ها به خارج از محل حادثه انتقال داده شده بود ، آتش نشانان نیز وی را به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه تحویل دادند تا به مراکز درمانی منتقل شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد:بلافاصله آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه عملیات را آغاز کردند، خوشبختانه از سرایت بیشتر آتش به انبارها و کارگاه های مجاور جلوگیری شد.این حادثه خسارات مالی نسبتا زیادی بر جای گذاشت اما خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

وی افزود: آتش نشانان پس از اطفای حریق ، ایمن سازی محل حادثه و تخلیه دود،به عملیات خود پایان دادند.

701

کد خبر: 846038

وب گردی

وب گردی