صحبت از مذاکره مجدد، میخی بر تابوت برجام خواهد بود

گلرو گفت : صحبت از مذاکره دوباره میخی بر تابوت برجام خواهد بود و دولت بایدسطح همکاری‌های داوطلبانه‌ی برجام را تا اصلاح رویکردهای دشمن به صفر برساند.

محمدرضا گلرومفرد عضو شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور در گفتگو با ایسکانیوز با اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا و سیاستهای دوگانه این کشور گفت : سخنان ترامپ اصلا جای تعجب ندارد و رویکرد ترامپ در قبال ایران با دولت قبلی آمریکا تفاوتی ندارد.

وی افزود: تنها تفاوت این است که بخشی از سیاست های اعمالی ایالات متحده که شاید بیان آن به صورت علنی به نفع آمریکا نبود الان و توسط ترامپ اعلام علنی شده است و به بیان بهتر باید گفت دست چدنی از زیر آن دست کش مخملی بیرون زده است.

این فعال دانشجویی با اشاره به برجام و نقش آمریکا در این توافق نامه بین المللی تاکید کرد: آمریکا قطعا به دنبال گرفتن امتیاز بیشتر است و طبعا ایران این قضیه را نمی پذیرد؛ چرا که برجام هم اکنون به صورت فاحش نقض شده است.

گلرو مذاکره مجدد را به ضرر منافع ملی کشور خواند و افزود : صحبت از مذاکره مجدد میخی بر تابوت برجام خواهد بود و دولت باید سطح همکاری‌های داوطلبانه‌ی برجام را تا اصلاح رویکردهای دشمن به صفر رسانده تا آن‌ها را متوجه جدیت کشورمان در خصوص تعهدات متقابل بین المللی بکند.

کد خبر: 847082

وب گردی

وب گردی