هنوز هم مدعی قهرمانی هستیم/ ترابی را فقط به تیم تراز اول اروپایی می‌فروشیم

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: اگر پیشنهاد مناسبی از یک تیم تراز اول اروپایی داشته باشیم، قطعا قبول می‌کنیم و کمک خواهیم کرد بازیکن خوب ما پیشرفت کند.

رضا دروسش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد 5 دیدار بدون پیروزی تیم فوتبال سایپا در لیگ برتر هفدهم اظهار داشت: تیم ما در شرایط خوبی به سر می‌برد. اگر بازی‌های ما را نگاه کنید، می‌بینید که بسیار خوب و با کیفیت بازی می‌کنیم اما در نتیجه‌گیری موفق نیستیم. 90 دقیقه خوب بازی می‌کنیم اما در یک لحظه زحمات ما بر باد می‌رود. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، در همین دیدار اخیر مقابل سپیدرود باید 4 بر صفر پیروز می‌شدیم اما متأسفانه در دقایق پایانی یک توپ بادآورده تبدیل به گل مساوی حریف شد.

وی در مورد انتقاد علی دایی، سرمربی سایپا از داوری دیدارهای این تیم گفت: وقتی بازیکن ما فرصت مسلم گلزنی را از دست می‌دهد و توپ را از فاصله نزدیک وارد دروازه نمی‌کند، چه ایرادی می‌توان از داوری گرفت؟ متأسفانه بازیکنان ما در دیدارهای اخیر دقت لازم را نداشته‌اند اما مطمئنم با درایت علی دایی، تیم ما به روزهای خوبش برمی‌گردد.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره اینکه تیمش در ابتدای فصل جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر محسوب می‌شد، تصریح کرد: ما هنوز هم مدعی قهرمانی هستیم. ما تنها در یک دیدار خوب نبودیم اما در بقیه بازی‌ها عملکرد قابل قبولی داشتیم. اگر در 2 دیدار در دقایق پایانی گل نمی‌خوردیم الان با 19 امتیاز، هم‌امتیاز با صدرنشین جدول بودیم.

درویش در پاسخ به این سؤال که آیا مهدی ترابی، هافبک ملی‌پوش این تیم را به تیم دیگری می‌فروشد یا خیر، گفت: اگر پیشنهاد مناسبی از یک تیم تراز اول اروپایی داشته باشیم، قطعا قبول می‌کنیم و کمک خواهیم کرد تا این بازیکن خوب پیشرفت کند. امیدوارم ترابی در جام جهانی 2018 خوش بدرخشد و توجه تیم‌های بزرگ اروپایی را جلب کند.

604

کد خبر: 847193

وب گردی

وب گردی