برگزاری تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی در اعتراض به اظهارات ضد ایرانی ترامپ

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با سر دادن شعارهایی علیه دولت آمریکا، تجمع اعتراضی علیه یاوه گویی های رئیس جمهور آمریکا برگزار کرده و موضع رسمی خود را در این خصوص اعلام داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، همچنین شورای تبیین مواضع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی در این خصوص بیانیه ای صادر نمود که متن این بیانیه در پایان این تجمع اعتراض آمیز قرائت شد.

در بخش هایی از این بیانیه آمده بود:زمزمه آمریکایی ها در رابطه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرار دادن نام سپاه در لیست گروه های تروریستی نشانگر این است که این مجموعه عظیم به رسالت خود یعنی پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل هجمه های مستکبرین و اشغال گران جهان بویژه آمریکای جنایتکار بدرستی عمل می کند. چرا که به فرموده امام خمینی(ره)آن روزی را که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت.

این رویکرد استکباری که آمریکایی ها دارند و این دشمنی ها مربوط به زمان این رئیس جمهور(ترامپ)یا رئیس جمهور قبلی(اوباما)نیست. مشکل آنها با قضیه هسته ای یا سپاه نمی باشد بلکه آنها با نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارند که در اینجا شورای تبیین مواضع هیات رئیسه،استادان،کارکنان،بسیج دانشجویی و کانون های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی اعلام می دارد تا غیورمردانی همچون نیروهای سپاه، بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و مردم ولایتمدار و بابصیرتی که گوش به فرمان رهبرشان سید علی هستند،هرگز تحریم ها بر آنان تاثیری نمی گذارد و تا آخر پای این نظام و انقلاب ایستاده اند.

کد خبر: 847219

وب گردی

وب گردی