فریاد مرگ بر آمریکا در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی

جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان واحد تهران مرکزی با همکاری بسیج دانشجویی و پایگاه شهید باکری بسیج کارکنان در حرکتی نمادین در محوطه دانشگاه با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا" خشم خود را نسبت به نطق سفیهانه و واهی ترامپ اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز، ‎حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم طیبی مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: ملت ایران هیچگاه از عزت و صلابت خودش دست بر نمی‌دارد.

‎وی افزود: سیاست مداران و سردمداران اصلی در کاخ سفید که سیاست های آمریکا را تحلیل و برنامه ریزی می کنند تشخیصشان این بوده است که امروز لازم است چنین شخصی باشد که کمترین مطالعه را حتی برای قوانین کشور خودش ندارد.

‎طیبی شعار مرگ بر آمریکا را شعار همه آزادی خواهان جهان دانست و گفت: استکبار جهانی، حیات خودش را در إیجاد اختلاف بین ملت ها و در نابود کردن عزت و کرامت انسانی می داند و شعار "مرگ بر آمریکا" حتی شعارخردمندان و اندیشمندان آمریکایی نیز است.

در حاشیه این سخنرانی دانشگاهیان واحد تهران مرکزی همصدا و همگام با همه بسیجیان و آزادی خواهان بار دیگر با شعار " مرگ بر آمریکا" استکبار جهانی را محکوم کردند.

کد خبر: 847271

وب گردی

وب گردی