رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان جدی ترین گزینه برای وزارت علوم

رئیس دانشگاه پیام نور همدان گفت: گزینه های متعددی در رسانه ها بیان میشود که حتما همه شنیده اند اما گزینه قوی تر که احتمالش از همه بیشتر است جناب آقای دکتر غلامی رئیس دانشگاه بوعلی همدان است.

صفی اله صفایی در گفتگو با ایسکانیوز با اشاره به تاخیر در معرفی وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری گفت : اینگونه تاخیر در تصمیم گیری ها در کار دانشگاه های کشور تاثیر دارد و موجب کندی کار، خصوصا در اوایل سال تحصیلی دانشگاه ها می شود .

وی انتخاب وزیر علوم را حساس دانست و اظهار داشت: انتخاب وزیر علوم تنها در اختیار شخص رئیس جمهور است و جناب آقای دکتر روحانی با حساسیت خاصی این انتخاب را انجام می دهند و به نظر می آید فردی را معرفی کنند که در فضای دانشگاه ها خصوصا تبدیل علم و دانش به کار و ارتباط صنعت با دانشگاه، فضای باز سیاسی و کرسی های آزاد اندیشی توسعه و هماهنگی بهتری را ایجاد کند.

صفایی در مورد گزینه انتخابی رئیس جمهور برای تصدی وزارت علوم افزود: گزینه های متعددی در رسانه ها بیان می شود که حتما همه شنیده اند اما گزینه قوی تر که احتمالش از همه بیشتر است، دکتر غلامی رئیس دانشگاه بوعلی همدان است.

به گزارش ایسکانیوز منصور غلامی رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا همدان که چند روزی است نامش به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم در رسانه ها مطرح است در گفتگو با خبرگزاری مهر این خبر را تایید کرده و گفت: احتمال‌ها در این باره زیاد است و یکی از گزینه‌های احتمالی من‌ هستم؛ برنامه‌ ام برای این مسئولیت را طی دو روز آینده آماده می‌کنم.

غلامی دارای دکترای تخصصی با مرتبه استاد در رشته علوم باغبانی است.

پیشتر رنجبرزاده از اعضای هیئت‌رئیسه مجلس از احتمال معرفی رئیس دانشگاه بوعلی‌سینا همدان به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم خبر داده است.

حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی و الهام امین زاده مشاور رئیس‌جمهور در حقوق شهروندی در روزهای گذشته از سوی رسانه ها به عنوان گزینه های محتمل برای تصدی وزارت علوم مطرح شده اند.

محمود صادقی نماینده تهران امروز در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: در شرایط فعلی معرفی فرجی دانا و همچنین ضیا هاشمی برای وزارت علوم منتفی شده است.

کد خبر: 847774

وب گردی

وب گردی