اوسانی: خوشحالی گلم را به نوروزی تقدیم  کردم/می دانستم به استقلال گل می زنم

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: خوشحالی من برای کری خوانی نبود به یاد نوروزی شماره 24 را نشان دادم و حتی برای حضور در مسابقات پیراهن کاپیتان فقید پرسپولیس را برتن می کنم.

محمد اوسانی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز گفت: بازی خیلی سختی با استقلال داشتیم این تیم با حضور شفر کمی متحول شده بود و از قبل می دانستیم که راه دشواری در پیش داریم.

وی افزود: از استقبال هواداران نساجی مازندران شوکه شده بودم متاسفم که شرمنده آنها شدیم و نتوانستیم استقلال را شکست دهیم.از حالا تمرکزمان را روی مسابقات لیگ یک بیشتر خواهیم کرد تا جواز حضور در لیگ برتر را در سال آینده کسب کنیم.

اوسانی ادامه داد: نساجی امتیاز زیادی با صدر اختلاف ندارد و بازی های سختی را پشت سرگذاشتیم.8 امتیاز با تیم صدر فاصله داریم و تلاش می کنیم تا این اختلاف را با نفت مسجد سلیمان کم کنیم.

او در مورد خوشحالی بعد از گلش به استقلال گفت: خوشحالی من برای کری خوانی نبود به یاد نوروزی شماره 24 را نشان دادم و حتی برای حضور در مسابقات پیراهن کاپیتان فقید پرسپولیس را برتن می کنم.گلی را که زدم به آن مرحوم تقدیم کردم و هیچ هدف دیگری نداشتم و از قبل حسی داشتم که می دانستم به استقلال گل خواهم زد.

600

کد خبر: 849010

وب گردی

وب گردی