گل‌محمدی: هنوز مجمع نفت را مالک باشگاه می‌دانیم/ تا ۸ آبان فرصت برای ارسال مدارک به AFC است اما هنوز مدرکی داده نشده

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت:دوستان هنوز مالکیت را رسما واگذار نکرده اند و تفویض اختیارها برای مدت معین بوده است، هنوز مجمع نفت را ما مالک می دانیم.

به گزارش ایسکانیوز، رضا گل‌محمدی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت:جلسه ای امروز با داورزنی برگزار کردیم که تاج و بهاروندهم حضور داشتند.این جلسه به درخواست من برای تعیین و تکلیف نفت برگزار شد که ماحصل آن این است: با توجه به گزارشات سازمان لیگ، قراردادهایی که با جهانیان بود از نظر ما مسئول پاسخگویی به تمام مالکیت برعهده هیات واگذاری و مجمع نفت است.دوستان هنوز مالکیت را رسما واگذار نکرده اند و تفویض اختیارها برای مدت معین بوده است.

وی افزود: هنوز مجمع نفت را ما مالک می دانیم.اگر قرار است دوستان نامه ای را بنویسید و مالک را معرفی کنند ما بر اساس آن نامه جواز را صادر می کنیم. بر اساس نامه ای که مجمع زده بود یک ماه جواز را به اسم جهانیان صادر کردیم.

گل محمدی خاطرنشان کرد: جواز صادر شده بر اساس سه بند بود: پرداخت بدهی نفت به دارایی، پرداخت بدهی به بازیکنان، کادر و دستگاه های دیگر، پرداخت بدهی به ورزشگاه تختی.

وی ادامه داد: نامه دارایی به ما آمده که تمدید مجوز بلامانع است اما در خصوص دو بند دیگر جوابی نداشته ایم و ظاهرا اقدامی صورت نگرفته است یا اگر صورت گرفته به ما گزارش مستند نداده اند. باید بگویم هر نوع مسئله مالکیت نفت برعهده مجمع است و تعیین و تکلیف مالکیت بر عهده اداره کل نیست.

وی در خصوص حضور نفت در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: نکته مهم حضور نفت در لیگ قهرمانان است. فرصت ما رو به اتمام است و تا هشتم آبان فرصت داریم مدارک را ارسال کنیم. تا این لحظه این مدارک برای ارسال به AFC به سازمان لیگ داده نشده است. باشگاه نفت باشگاهی قدیمی و بااهمیت است و از مسئولان نفت می خواهیم با همان نگاه حمایتی که به باشگاه هایی مثل پتروشیمی، صنعت نفت، نفت گچساران، پتروشیمی ماهشهر، نفت مسجد سلیمان دارند همان نگاه را هم به نفت تهران هم داشته باشند. تهران نیازمند حمایت جدی است و در حالی که برخی استانها از دو درصد کمک وزارت نفت برخوردارند ما از این حمایت برخوردار نیستیم.

گل محمدی گفت: تعیین تکلیف مالکیت در حیطه اداره کل ورزش تهران نیست و بر عهده مجمع باشگاه نفت است و تا این لحظه نامه ای به دست ما نرسیده است. دوستان ما در وزارت ورزش نیز به این موضوع تاکید کردند که ادامه این وضعیت نافی مسئولیت باشگاه نفت نیست و باید این امور هرچه سریع تر انجام شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران درباره اینکه آیا داوطلبی برای مالکیت باشگاه نفت وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد، جهانیان آزاد است و با من تماس گرفت اما ما برای مالک باشگاه نفت منتظر نامه مجمع هستیم که هنوز این نامه به دست ما نرسیده است. تعدادی داوطلب هستند که اختیار نفت را بر عهده بگیرند اما این موضوع به ما ارتباطی ندارد و مربوط به مجمع نفت است.

گل‌محمدی یادآور شد: امسال کارشناسان AFC برای بررسی اسناد به تهران می‌آیند. آنها تعیین می‌کنند چه تیمی قادر است در مسابقات لیگ قهرمانان شرکت کند. این نگرانی وجود دارد که هر تیمی اسنادش کامل نباشد، نتواند در لیگ قهرمانان شرکت کند. یکی از موارد کامل نبودن اسناد بدهی باشگاه‌هاست. این کارشناسان تا رده هشتم لیگ ایران را بررسی می‌کنند. اگر هر تیمی شرایط حضور در مسابقات را داشت اعلام می‌کنند در غیر این صورت از سهمیه ایران کم می‌شود.

وی در پاسخ به سؤال اینکه شما پیش از این اعلام کردید مالکیت جهانیان را در باشگاه نفت یک ماه تمدید کرده‌اید آیا وی در حال حاضر مالک است یا خیر، تصریح کرد: ما مشروط تمدید کردیم و منتظر نامه نفت هستیم. تا زمانی که نامه نیامده مالک این باشگاه مجمع نفت است و آنها باید پاسخگو باشند. حضور جهانیان بستگی به نامه نفت دارد. او به من گفت مشکلی که داشت شخصی بود و راجع به یک مسأله مالی است که حالا حل شده است. از سوی سازمان لیگ هم نامه‌ای به نفت زده شده تا این موضوع پیگیری شود.

602

کد خبر: 849177

وب گردی

وب گردی