سرگیجه  در پالایشگاه ستاره خلیج فارس/ تعطیلی دفتر پالایشگاه به علت تخلفات مالی مدیران/ کسی اخراج یا بیکار نشده است + سند

یک منبع آگاه در خصوص تعطیل شدن دفتر شرکت پالایشگاه ستاره نفت خلیج‌فارس گفت: این موضوع بیشتر به یکسری مسائل مدیریتی خود پالایشگاه برمی‌گردد مثل اینکه مدیر قبلی قصد خروج منابع مالی را از شرکت داشت که این موضوع خلاف قانون بوده است.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایسکانیوز؛ در خصوص تعطیل شدن دفتر شرکت پالایشگاه ستاره نفت خلیج‌فارس اظهار کرد: این موضوع بیشتر به یکسری مسائل مدیریتی خود پالایشگاه برمی‌گردد، گویا مدیر قبلی قصد خروج منابع مالی از شرکت را داشت که این موضوع خلاف قانون بود و به همین علت به صورت موقت، دفتر این شرکت تعطیل اعلام شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد کارکنان این شرکت بیکار شوند، گفت: به طور کامل تعطیل نشده است بلکه به صورت موقت بوده و کارکنان به مرخصی اجباری رفتند و چند روز دیگر دفتر این شرکت فعالت خود را شروع می‌کند و کسی اخراج نشده است.

این منبع آگاه تاکید کرد: آقای دادور به عنوان مدیر جدید این پالایشگاه معرفی شده و کسانی که می‌گویند هنوز ایشان معرفی نشده است در اشتباه محض هستند، چرا که دیروز اولین جلسه خود را بعد از معرفی تشکیل داده است. طبق قانون تجارت باید بعد از اولین جلسه که اعضای هیات مدیره تعیین شد بلافاصله سمت افراد مشخص شود که آقایان دادور مدیرعامل و میرقادری نایب رئیس هیات مدیره معرفی شدند و از دیروز به صورت قانونی فعالیت خود را شروع کردند.

402

کد خبر: 849254

وب گردی

وب گردی