تهران-ایسکانیوز: روز اول بازی‌های آسیاییی 2014 اینچئون روز خیلی خوبی برای ایرانی‌ها نبود.

بعد از ششمی احسان پیغمبری در تالو که یکی از شانس‌های مدال بود، علی یعقوبیان و محمد رضایی در اسحله اپه هم نتوانستند برای شمشیربازی ایران نتیجه خوبی بگیرند. ایران در ووشو یک بازنده دیگر هم داشت. اکبر محمدزاده در وزن منهای 56 کیلو گرم ساندا مقابل ووشوکاری از چین باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

در قایقرانی همه شرکت کنندگان ایران به مرحله رپه‌شارژ رفتند. امروز مسابقات روئینگ برگزار شد. عاقل حبیبیان در تک نفره سبک وزن سوم شد و به این مرحله رسید. تیم چهار نفره مردان هم با چهارمی به رپه شارژ رفت. تیم چهار نفره زنان هم با دومی باید در رپه‌شارژ رقابت کند. نازنین رحمانی هم درمرحله مقدماتی تک نفره زنان دوم شد و گروه بازنده‌ها پارو می‌زند.

در رشته جودو احسان بهرامیان حذف شد. در وزن 60- کیلوگرم مبارزه می‌کرد، در دوراول نماینده ازبکستان را شکست داد و دور دوم به نماینده میزبان باخت. بهرامیان مدعی بود که در حقش ناداوری شده است.

دوچرخه سواران ایران هم درخشش چندانی نداشتند. در اسپرینت ایران چهارم شد و در مرحله مقدماتی 4 کیلومتر تعقیبی در رده هفتم قرار گرفت. مجید عسگری هم اولین وزنه بردار ایران بود که در دسته 56 کیلوگرم ششم شد.
کد خبر: 85010

وب گردی

وب گردی