رونالدو، انتخاب گولیت/ حسرت اشمایکل و آرزوی تقسیم جایزه!

پیتر اشمایکل، سنگربان افسانه‌ای پیشین تیم ملی دانمارک و منچستریونایتد در حاشیه مراسم فرش قرمز از حسرتش برای عدم وجود چنین مراسمی در دوران بازی خود حرف زد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مراسم معرفی بهترین‌های دنیای فوتبال در سال 2017، امشب (دوشنبه) در سالن پالادیوم شهر لندن برگزار می‌شود تا جوایز بهترین بازیکن مرد، بهترین بازیکن زن، بهترین سرمربی مرد، بهترین سرمربی زن و بهترین گل سال (فیفا پوشکاش) از میان سه نامزد نهایی که برای هر بخش معرفی شده‌اند، به برنده نهایی اهدا شود.

مراسم فرش قرمز معرفی بهترین‌های فوتبال دنیا از ساعت 20:30 به وقت تهران آغاز می‌شود و از ساعت 22 بهترین‌های هر بخش معرفی خواهند شد.

رود گولیت، ستاره سابق هلند، رونالدو را لایق دریافت جایزه مرد سال فیفا دانست. او همچنین آرزو کرد حال فوتبال هلند بهبود یابد و با حضور درخشان در جام‌جهانی 2022 عدم حضور در جام‌جهانی 2018 را جبران کند.

پیتر اشمایکل، سنگربان افسانه‌ای پیشین تیم ملی دانمارک و منچستریونایتد در حاشیه مراسم فرش قرمز از حسرتش برای عدم وجود چنین مراسمی در دوران بازی خود حرف زد و گفت: زمان ما هم پست دروازه‌بانی بسیارمهم بود اما از فرش قرمز خبری نبود. آن‌قدر به زمین سبز چشم می‌دوختیم که تا چند روز همه چیز را سبز می‌دیدیم! به نظرم هر 3 نامزد نهایی لایق دریافت جایزه هستند به شرط اینکه جایزه‌ خودشان را با من تقسیم کنند!

مراسم عبور بازیکنان از فرش قرمز آغاز شد و چهره‌های مطرح روی آن دیده می‌شوند.

604

کد خبر: 850407

وب گردی

وب گردی