مخبر:ستاد اجرایی فرمان امام بیش از 400 هزار فرصت شغلی را در کشور ایجاد کرده است

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ستاد اجرایی فرمان امام بیش از 400هزار فرصت شغلی را در کشور ایجاد کرده و این کار را ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام صبح امروز در نمایشگاه دستاوردهای این ستاد با اشاره به نقش مهم مساجد گفت: ما از مسجد به امکان بزرگ تجربه‌شده غفلت کرده‌ایم و اکنون نیز از ابن فرصت در بحران‌های کنونی می‌توانیم استفاده کنیم.

وی افزود: از مساجد ما به نحو احسن استفاده نمی‌شود در حالی که انقلاب مدیون مساجد است و مساجد مقر فرماندهی برای پوشش فعالیت‌های قبل انقلاب بودند و در جنگ نیز مساجد مقر فرماندهی جنگ بودند.

مخبر با اشاره به تفاوت جمهوری اسلامی ایران با سایر جمهوری‌های دنیا گفت: تفاوت ما وجود ولایت فقیه است و در حکومت علوی اشرافیت و مطرف پروری جای ندارد و رهبر انقلاب و دین اسلام دنبال توزیع فقر نیستند.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ستاد اجرایی فرمان امام بیش از 400هزار فرصت شغلی را در کشور ایجاد کرده و این کار را ادامه خواهیم داد.

مخبر ادامه داد: از 4500روستایی که هدف گیری کردیم مشکل 2300روستارا کاملا حل کردیم و 1000 مورد نیز 75درصد مشکلاتشان حل شده و تا شهریور آینده می توانیم بگوییم در این 4500روستا مشکلی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه یک سیستم هوشمند در ستاد اجرایی کار می کند, گفت: در مسئله دارو کارهایی که می شود هم در کاهش واردات و هم در تامین داروی بیماری های خاص نقش دارد و برای مثال در حوزه سرطان رحم و تامین آمپولی برای رفع اثر سکته کار می کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در پایان تاکید کرد: وسعت کار آن قدر در 31استان کشور زیاد شده که هر هفته می توانیم جلسات این چنینی برگزار کرده و پروژه افتتاح کنیم.

منبع: فارس

302

کد خبر: 850555

وب گردی

وب گردی