تهران- ایسکانیوز،پلاس+/ یک نماینده مجلس سیاسی شدن طرح تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد را اشتباه محض می داند و می گوید مجلس در تلاش است این طرح از شائبه سیاسی  دور شده و به یک گزارش حرفه ای برای برطرف شدن مشکلات تبدیل شود .

محمدمهدی زاهدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس در مورد چگونگی گزارش تحقیق و تفحص به ایسکانیوز می گوید:مستنداتی که در هر بخش از تحقیق و تفحص تهیه شده نشانگر حرفه ای بودن این طرح است. اگر کسی چنین طرحی را سیاسی تلقی کند قطعا در مهرماه و در صحن مجلس خواهد دید که با یک گزارش کارشناسانه طرف است.

زاهدی 95% فعالیت دانشگاه آزاد را از بدو شروع به جاسبی اختصاص می دهد و دراینباره می گوید:عملکرد دانشگاه آزاد از ابتدا تا به امروز به صورت گزارشی جامع است که مورد نقد و بررسی هم قرار گرفته و بخش عمده ی آن در ریاست آقای جاسبی اختصاص دارد چرا که از روز اول تا 3 سال گذشته رییس دانشگاه آزاد ایشان بودند.

او ادامه داد:در حال حاضر نمایندگان مجلس زحمت های خود را در طول یکسال کشیدند و ابعاد مختف اعم از آموزشی،مالی،اداری و پژوهشی را با دانشگاه دانشگاه آزاد مورد بحث قرار دادند و به نتایجی در هر حوزه رسیدند و در نهایت گزارشی به شکل فنی ارائه خواهند داد.

او افزود : طبق آیین نامه داخلی و رای گیری صورت گرفته مقرر شد گزارش تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد در هفته اول شروع به کار مجلس در صحن علنی قرائت شود و پس ازقرائت مشخص میشود این طرح سیاسی است یا یک گزارش حرفه ای .

 
کد خبر: 85147

وب گردی

وب گردی