تهران- ایسکانیوز: اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالگرد انتصاب دکترمیرزاده بیانیه ای را صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است.

در آستانه ی یک سالگی دوران ریاست جناب آقای دکتر «حمید میرزاده» در دانشگاه آزاد اسلامی و انتصاب به جا و شایسته ی ایشان در این نهاد علمی و آموزشی بر خود می دانیم که ضمن تقدیر از تمامی زحمات و تلاش های بی وقفه ی ریاست محترم ، معاونت های مرتبط و مدیران کل ادارات و سازمان های وابسته ،را ارج بنهیم و از ایشان و همکارانشان تقدیر بعمل آوریم. یک سال از ریاست دکتر میرزاده می گذرد و در این مدت تغییرات بوجود آمده در دانشگاه آزاد اسلامی موجب بازگشت نشاط و پویایی در این مجموعه ی عظیم علمی در کشور شده است و امیدواریم که روند بوجود آمده در این مجموعه تداوم داشته باشد و ما شاهد یک  بالندگی و پویایی هرچه بیشتر باشیم.

در این میان اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامی داشت و تقدیر و تشکر از طرف دانشجویان و فعالین دانشجویی از تمامی مجموعه ی دانشگاه آزاد، اشاره ای کوچک به بخشی از مطالبات و نکات مورد نظر خود داشته باشیم . همانا که در سالی که گذشت ، شاهد چیرگی آرامش بر آشوب،غلبه ی پویایی بر رکود و اولویت دانش بر نا آگاهی بوده ایم .

هرچند توصیه های اکید ریاست محترم دانشگاه بر ضرورت اولویت چهره ی علمی دانشگاه نسبت به جو عمومی سیاسی آن تدبیری در راستای خروج و چه بسا نجات از حواشی فضای سیاسی این نهاد قلمداد می شود و احتمالا عضویت در گروه های علمی و پژوهشی ، بیش از تبعیت از منویات تشکل های اسلامی – سیاسی مطلوب خواهد بود، ضمن  به کارگیری این توصیه ی خردمندانه و بذل توجه بیشتر به جنبه علمی و آموزشی دانشگاه در توجیه لزوم فعالیت سیاسی دانشجویان و ضرورت همکاری و همدلی مسئولین در راستای تقویت عملکرد تشکل ها و انجمن های دانشجویی به نقش سازنده ی آن ها در ایجاد شور سیاسی در فضای انتخابات های سالم سیاسی که مهر تاییدی خواهد بود بر مشروعیت نظام اسلامی کشورمان و سهم به سزای دانشجویان در آگاهی بخشی صحیح به جامعه ی خارج از دانشگاه می توان اشاره نمود . در این راستا اتحادیه ی تشکل های  دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ، ضمن بذل تبریکات صمیمانه خود به ریاست محترم و تقدیر از عملکرد صحیح ، هوشمندانه و درخور شان ایشان مطالبات خود مبنی بر انعطاف بیشتر فضای سیاسی در دانشگاه ، خروج دانشگاه از جو امنیتی سابق و آزادی و استقلال اندیشه در چارچوب نشر و بیان ، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی مد نظر مقام معظم رهبری و وجود فضایی برای تضارب آرا به دور از تنش ها و حواشی سیاسی را تبیین می نماید .

امید است که در آینده نیز همچون گذشته شاهد تلاش های بی شائبه ی ریاست محترم در راستای رشد و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی وتحقق مطالبات دانشجویان باشیم که حمایت این حامی بزرگ پشتوانه ای به عظمت  حمایت یک میلیون و هشتصدهزار دانشجو به دنبال خواهد داشت .

در انتها ضمن آرزوی توفیق روزافزون برای جناب آقای دکتر میرزاده و همکاران پرتلاش ایشان رضایت خود از عملکرد گذشته ایشان و حمایت خود از تداوم این روند را اعلام می نماییم .

اتحادیه تشکل های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی
کد خبر: 85967

وب گردی

وب گردی