باید به پای حسین حسینی ایستاد/ شفر به استقلال، شوک مثبت وارد کرد/ غیبت 3 بازیکن پرسپولیس در دربی اثر منفی ندارد

هافبک سابق استقلال و پرسپولیس گفت: هر چند برای قضاوت در خصوص کیفیت حضور وینفرد شفر خیلی زود است ؛ اما حضورش شوک مثبتی به تیم وارد کرده و در بُعد فنی باید به او زمان بدهیم.

فرزاد آشوبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد دربی 85 پایتخت که فردا (پنج‌شنبه) برگزار می‌شود، اظهار داشت: خیلی سخت است که بخواهیم بگوییم کفه ترازو به نفع کدام تیم سنگینی می‌کند. با توجه به تغییراتی که در کادر فنی استقلال رخ داده، می‌توان تحول تاکتیکی را در شکل بازی و نوع تلاش بازیکنان دید. هر چند برای قضاوت در خصوص کیفیت حضور وینفرد شفر خیلی زود است اما حضورش شوک مثبتی به تیم وارد کرده و در بُعد فنی باید به او زمان بدهیم.

وی ادامه داد: 2 ماه دیگر می‌توان در مورد کیفیت حضور شفر صحبت کرد. از سوی دیگر روی نیمکت پرسپولیس، کسی نشسته که توانایی‌های خود را در 3 سال اخیر به خوبی نشان داده و ثابت کرده چه تیم خوب و یکدستی دارد. با این تفاسیر بازی فردا غیر قابل پیش‌بینی است و به هیچ عنوان نمی‌توان یک تیم را برتر از دیگری دانست.

هافبک سابق استقلال و پرسپولیس با اشاره به نبود مهدی طارمی و فرشاد احمدزاده و غیبت احتمالی محسن مسلمان تصریح کرد: بزرگ‌ترین نقطه قوت برانکو این است که وابسته به بازیکن نیست و ساختار تیمی او بر نفر اولویت دارد. فکر نمی‌کنم نبود 3 بازیکن پرسپولیس نمود پررنگی داشته باشد و اثر منفی زیادی روی کیفیت پرسپولیس بگذارد.

آشوبی در پایان، درباره نیمکت‌نشینی سید مهدی رحمتی و احتمال حضور سید حسین حسینی درون دروازه استقلال در دربی خاطرنشان کرد: حسینی در این مدت عملکرد خیلی خوبی داشته است. او دروازه‌بان آینده‌داری است. انتخاب دروازه‌بان برای بازی فردا به شفر برمی‌گردد و اوست که تصمیم نهایی را می‌گیرد اما از نظر من، هر بازیکن جوانی بالاخره باید از یک جا شروع کند و اگر کیفیت دارد، باید به پای او ایستاد.

604

کد خبر: 861261

وب گردی

وب گردی