ایکاردی: نباید انقدر راحت موقعیت از دست بدهیم

مائورو ایکاردی، مهاجم اینتر مدعی شد که تیمش موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهد که این موضوع می‌تواند برای آنها دردسرساز شود.

به گزارش ایسکانیوز، اینتر در جریان دیدار شب گذشته مقابل سامپدوریا، با گل‌های اشکرینیار و دو گل از ایکاردی، 3-0 از حریف جلو بود ولی دو گل کوناکی و کواگلیارلا باعث شد تا آنها در آستانه امتیاز از دست دادن قرار بگیرند. در نهایت نراتزوری 3-2 پیروز شد و صدر جدول را در اختیار گرفت و ایکاردی، کاپیتان تیم، مدعی شد که آنها نباید انقدر موقعیت از دست بدهند.

او گفت:" من از عملکرد تیم عصبانی هستم؛ زیرا ضربات ما دائم به تیرک می‌خورد و چند شوت آخر را خوب نزدم. باید روی این موضوع کار کنم. نمی‌توانیم اینگونه بازی‌هایمان را در معرض خطر امتیاز از دست دادن قرار دهیم. می‌دانیم که تیم ما قادر به کسب چه دستاوردهایی است، مخصوصا با این کادر فنی. عملکردمان به گونه ای است که به آن افتخار می‌کنیم؛ ولی مسیری طولانی پیش روی ماست و باید ادامه دهیم. بازی بعدی ما مقابل ورونا، بسیار سخت خواهد بود. شاید مقابل ناپولی می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم؛ ولی خسته بودیم. با این حال می‌دانیم که می‌توانیم خیلی بهتر از این ها کار کنیم."

606

کد خبر: 861388

وب گردی

وب گردی