بازدید استاندار زنجان از 3 طرح تولیدی شهرستان ابهر/ حمایت جدی از واحدهای تولیدی، مورد تاکید قرار گرفت

استاندار زنجان در سفر یک روزه به شهرستان ابهر، از چند طرح صنعتی و تولیدی شهرستان ابهر و همچنین پروژه تصفیه خانه این شهر و سد کینه ورس بازدید کرد.

به گزارش ایسکا نیوز،اسداله درویش امیری در این سفر یک روزه، ابتدا از سه طرح تولیدی و صنعتی ایریکو، پاک حیات و ماد بافت، بازدید کرد و در خصوص مشکلات و برنامه‌های توسعه ای این واحدها، با مدیران آن‌ها و مسئولان منطقه، بحث و تبادل نظر لازم انجام شد که مقام عالی اجرایی استان، دستورات لازم برای رفع موانع این واحدهای صنعتی و حمایت‌های مورد نیاز از این واحدها را صادر کرد.

گفتنی است شرکت صنایع ریلی ایریکو، یکی از واحدهای مهم تولیدی استان و کشور بوده که در بازدید استاندار زنجان، در خصوص طرح توسعه این شرکت و کاهش مشکلات مربوط به امور گمرکی آن، بحث و تبادل نظر لازم صورت گرفت.
دومین بازدید استاندار زنجان از شرکت پاک حیات بود، گفتنی است این واحد تولیدی، هم اکنون در مرحله ساخت قرار دارد که بعد از افتتاح و بهره‌برداری، نسبت به تولید مواد شوینده و محصولات بهداشتی اقدام خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این واحد تولیدی، 50 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی صورت خواهد گرفت و افتتاح آن، برای 250 نفر به صورت مستقیم، اشتغالزایی خواهد داشت و سرمایه گذار آن نیز یک شرکت ترکیه‌ای است.
شرکت ماد بافت، سومین واحد تولیدی مورد بازدید استاندار زنجان بود. گفتنی است این واحد تولیدی طی سال‌های گذشته، راکد و نیمه فعال بود که با تلاش مدیران استانی و با جذب یک سرمایه گذار، این واحد هم اکنون در مرحله تجهیز و استقرار دستگاه‌های تولیدی جدید و احیای مجدد قرار دارد.

منبع : فارس

902

کد خبر: 861994

وب گردی

وب گردی