رئیس شورای شهر یاسوج: یاسوج به عنوان مرکز کهگیلویه و بویراحمد متعلق به تمامی مردم است

رئیس شورای شهر یاسوج با بیان اینکه شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به تمامی مردم است، تصریح کردگفت: این شهر پیشانی استان بوده و از جای جای ایران اسلامی به این شهر سفر می‌کنند و حتی سکونت دارند پس باید در زمینه اختصاص اعتبار به طور ویژه دیده شود.

به گزارش ایسکانیوز، سید هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج اظهار داشت: سرانه فضای ورزشی در شهر یاسوج و در مجموع استان کهگیلویه و بویراحمد در مقایسه با میانگین کشوری و استاندارد جهانی فاصله زیادی دارد.

وی سرانه فضای ورزشی در شهر یاسوج را 36 سانتی متر عنوان کرد و افزود: پایتخت طبیعت ایران زمین در این زمینه فقیر بوده و باید مسئولان و متولیان امر به‌ویژه مجموعه اداره کل ورزش و جوانان چاره‌اندیشی کنند.

رئیس شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه یاسوج از کمبود سرانه فضای ورزشی رنج می‌برد، ادامه داد: در بسیاری از محلات و مناطق مختلف شهر یاسوج حتی یک متر فضای ورزشی وجود ندارد که انتظار می‌رود توزیع عادلانه خدمات مد نظر مسئولان متولی امر ورزش باشد.

اکبری با بیان اینکه گستره فضای سبز شهری یاسوج 140 هکتار است، ابراز کرد: سرانه فضای سبز در یاسوج به ازای هر یک نفر بیش از 10 متر مربع بوده که به نوعی سهم عمده‌ای از این میزان مربوط به دوره چهارم مدیریت شهری است.

وی بیان کرد: مهمترین چالش فعلی شهر یاسوج معضل حاشیه‌نشینی است که برخی از این مناطق در صورت الحاق مشکلات متعددی را بوجود می‌آورند به گونه که خودروی آتش‌نشانی نمی‌تواند در برخی از این مناطق عبور و مرور کند.

اکبری با بیان اینکه شهر یاسوج به عنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد متعلق به تمامی مردم است، تصریح کرد: این شهر پیشانی استان بوده و از جای جای ایران اسلامی به این شهر سفر می‌کنند و حتی سکونت دارند پس باید در زمینه اختصاص اعتبار به طور ویژه دیده شود.

وی در گفت‌وگو با تسنیم تاکید کرد: انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر به‌ویژه نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد از سر جمع اعتبارات استانی مبلغی را به طور ویژه به شهرداری یاسوج با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و گردشگران اختصاص دهد.

901

کد خبر: 862253

وب گردی

وب گردی