حضور دانش‌آموزان ، تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی در راهپیمایی روز 13 آبان

سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه زنگ نمادین «روز ملی مبارزه با استکبار» در مدارس نواخته می‌شود، گفت: دانش‌آموزان تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از فارس علی رمضانی سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش ، با اشاره به 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت: راهپیمایی این روز با حضور دانش‌آموزان عضو تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری این روز، افزود: فضاسازی و آماده‌سازی مدارس و نواختن نمادین زنگ استکبار ستیزی در مدارس و شرکت دانش‌آموزان در مراسم راهپیمایی، از جمله برنامه‌های آموزش و پرورش است.

سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش تقدیر از دانش‌آموزان نخبه و ممتاز و قرائت وصیت نامه شهدای دانش‌آموز را از جمله برنامه‌های روز 13 آبان عنوان کرد و گفت: نشست‌های سیاسی و اجتماعی با حضور مبلغین و مسئولان در مدارس کشور برگزار می‌شود.

رمضانی، برگزاری همایش، مسابقات و گردهمایی‌های دانش‌آموزی در مدارس کشور را از دیگر برنامه‌های این وزارتخانه در گرامیداشت روز 13 آبان برشمرد.

706

کد خبر: 862296

وب گردی

وب گردی