امیری: باشگاه به دور از هیاهو و جنجال پیگیر اشتباهات داوری است

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت:دغدغه طرفداران با وفا و فهیم نساجی مازندران را بابت اشتباه داوری و گل مردودی که تیم حریف به گواه فیلم و نظر کارشناسان داوری به ثمر رساند را درک می کنیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی با شگاه نساجی مازندران،علی امیری با بیان این جمله افزود: ابتدا از هوادارانی که در بازی نساجی مازندران و برق جدید شیراز به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: دغدغه طرفدراران با وفا و فهیم نساجی مازندران را بابت اشتباه داوری و گل مردودی که تیم حریف به گواه فیلم و نظر کارشناسان داوری به ثمر رساند را درک می کنیم. در این چند روز هواداران نساجی مازندران از ما خواستند پیگیر این موضوع باشیم. خدمت این عزیزان می گویم که نگران نباشند و کماکان به حمایت خود ادامه بدهند چون باشگاه از راه اصولی و درست و به دور از هیاهو و جنجال به دنبال احقاق حق خود است.

امیری در پایان خطاب به طرفداران نساجی مازندران گفت: چهارشنبه ۱۰ آبان ماه جاری مثل همیشه مشتاقانه چشم انتظار حضور پرشور شما طرفداران با معرفت نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی هستیم چون برای پیروزی مقابل مس رفسنجان به حمایت هواداران نیازمندیم. به امید پشت سر گذاشتن فصلی رویایی برای نساجی و صعود به لیگ برتر.

602

کد خبر: 862560

وب گردی

وب گردی