مرفاوی: دربی 85 معمولی و متعادل بود/ پرسپولیس می دانست از بازی چه می خواهد/ استقلال با شفر متحول نشده است

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات حاضر شد و درباره هشتاد و پنجمین دربی پایتخت به صحبت پرداخت.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، صمد مرفاوی، سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات، درباره شکست آبی پوشان پایتخت در هشتاد و پنجمین دربی پایتخت اظهار داشت: دربی 85 یک بازی معمولی و متعادل بود. هر دو تیم سعی می کردند بازی را کنترل کنند و جانب احتیاط را گرفته بودند. تجربه پرسپولیس بر استقلال غلبه کرد و توانست نتیجه را به سود خود تمام کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس به نوعی بازی را مدیریت کرد و با تجربه و حرفه ای گری پیروز شد. استقلال هنوز تیم هماهنگ و یکدستی نشده و نیاز به زمان دارد تا به روزهای خوب خود برگردد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال استقلال در خصوص حضور وینفرد شفر روی نیمکت آبی پوشان گفت: استقلال با شفر هنوزمتحول نشده است. باید به کادر فنی جدید زمان دهند تا افکار خود را در تیم پیاده کند. پرسپولیس از این نظر پیروز شد که بازیکنانش هماهنگ تر بودند و نسبت به استقلالی ها تجربه بیشتری داشتند. پرسپولیسی ها کاملا می دانستند از این بازی چه می خواهند و در نهایت هم پیروز شدند.

604

کد خبر: 863003

وب گردی

وب گردی