پرسپولیس مستحق پیروزی در دربی بود/ مرزبان به زمان احتیاج دارد

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌ جامگان گفت: مرزبان برای اجرایی کردن تفکراتش نیاز به زمان دارد.

حسین بادامکی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز در خصوص دربی 85 عنوان کرد: پرسپولیس در این دیدار نمایش خوبی را ارائه داد و مستحق پیروزی بود، در کل دیدار زیبایی را از هر دو تیم شاهد بودیم. شهرآورد حساسیت خاص خود را دارد و من این موفقیت را به هواداران، بازیکنان و باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گویم.

وی در خصوص دیدار برابر خونه به خونه و حذف شدن در جام حذفی گفت: تیم ما بازی خوب و تاکتیکی را به نمایش گذاشت و می توانست در طول 90 دقیقه پیروز میدان باشد، اما متاسفانه کار به پنالتی کشید و ما نتیجه را واگذار کردیم. در فوتبال وقتی بازی به پنالتی کشیده می‌شود شانس رکن اصلی را دارد!

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان درمورد دیدار پیش رو برابر استقلال خوزستان در خاتمه افزود: با آمدن سرمربی جدید امیدوارم به روند نتیجه نگرفتن ها پایان دهیم؛ گرچه مرزبان برای اجرایی کردن تفکراتش نیاز به زمان دارد اما ما هم تمام تلاشمان را خواهیم کرد به هماهنگی لازم برسیم. بازی خارج از خانه سختی برابر استقلال خوزستان داریم، هر دو تیم در این بازی با انگیزه زیاد مصاف هم می روند و هردو به سه امتیاز آن احتیاج دارند. ما تنها برای برد به میدان خواهیم رفت تا دست پر به مشهد برگردیم.

601

کد خبر: 863335

وب گردی

وب گردی