روشن: استقلال در جذب بازیکن اشتباه کرد/ 10  پله در یک تیم باشند که به درد نمی خورد/ مدیرعامل باید جوابگوی مسئله رحمتی و جباری باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات، مدیریت کنونی این باشگاه را مسبب حواشی و مشکلات دانست.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، حسن روشن، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با حضور در غرفه ایسکانیوز در نمایشگاه مطبوعات، درباره حضور در این نمایشگاه اظهار داشت: به دعوت شما و دیگر دوستان به نمایشگاه آمده ام. خوشحالم که میان دوستانه رسانه ای حضور پیدا می کنم و سعی کردم مانند سال های گذشته به نمایشگاه بیایم.

وی درباره شکست تیم فوتبال استقلال در دربی 85 با حضور وینفرد شفر گفت: به هر حال پرسپولیس برنده شد و این صحبت ها که برتری محسوسی نداشته تفاوتی در اصل موضوع ایجاد نمی کند. خیلی زود است که بخواهیم در مورد عملکرد شفر صحبت کنیم و بعد از گذشت 3 هفته درباره او نظر دهیم. اگر استقلال در دربی با 5 گل هم پیروز می شد به خاطر شفر نبود و اگر 4 گل هم می خورد، باز هم به عملکرد او ارتباطی نداشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: دروازه در زمین بازی برای این است که آدم خوشش بیاید! اگر دروازه در زمین نبود، فکر می کنم بازیکنان استقلال فقط به همدیگر پاس می دادند! پس تنها نباید پاس داد و باید گل هم زد. استقلال کمبود مهاجم و گلزن دارد اما الان یک تیم تقریبا متوسط رو به بالاست. مدیریت باید توضیح دهد که چرا سجاد شهباززاد، حسن بیت سعید، جابر انصاری و علی قربانی مانند فصول گذشته نمی درخشند و گل نمی زنند.

روشن خاطرنشان کرد: اگر این بازیکنان خوب نبودند نباید جذب یا حفظ می شدند. استقلال از نظر مهره، مشکل ندارد بلکه مدیریت باشگاه بلد نبود چه مهره هایی را جذب کند. وقتی بچه بودم به پدرم می گفتم «اگر 10 پله در یک تیم بودند چه می شد.» پدرم گفت «10 گل می خورد!» یک تیم به 10 پله نیاز ندارد بلکه باید بازیکنان با کیفیتی را در پست های مختلف و کلیدی جذب کند. اگر هر بازیکنی که اسم و رسم دارد را جذب کنیم که تیم درست نمی شود. باید یک سیستم داشته باشیم و روی آن سیستم بازیکن را بر اساس نیاز جذب کنیم.

وی با اشاره به اختلافات میان سید مهدی رحمتی و مجتبی جباری با مدیران باشگاه استقلال گفت: این اتفاق هیچ ربطی به سن این دو بازیکن ندارد. اگر می توانند بازی کنند باید حفظ شوند اما ضعف مدیریت باشگاه مسبب همه این اتفاقات است. الان هیأت مدیره باشگاه استقلال سازمان درستی ندارد. آقای قریب (رئیس پیشین هیأت مدیره استقلال) به حق قهر کرد و دیگر نیامد. هیأت مدیره باید مدیرعامل را انتخاب کند اما در باشگاه استقلال همه چیز برعکس است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: در استقلال اول سرمربی انتخاب شد، بعد مدیرعامل آمد و سپس اعضای هیأت مدیره انتخاب شدند. در استقلال اصلا کمیته معنی ندارد و به قول علی پروین کشک است! ما نیم ساعت به جلسه رفتیم تا کشک نباشد اما این طور نشد. مدیرعامل رفته سرمربی آورده و بعد گفته مورد تأیید کمیته فنی هم هست اما شفر می گوید من اصلا کمیته فنی را قبول ندارم و با مدیرعامل طرف هستم. همه این مسائل از عدم مدیریت ناشی می شود.

604

کد خبر: 863481

وب گردی

وب گردی