رعایت مبانی پدافند غیر عامل باعث کاهش آسیب پذیری در ماموریت های ناجا می شود

فرمانده انتظامی استان بر ضرورت فرهنگ سازی اصول پدافند غیر عامل تاکید کرد و گفت: رعایت مبانی پدافند غیر عامل در بخش انتظامی باعث کاهش آسیب پذیری در ماموریت های ناجا می شود.

به گزارش ایسکانیوز، سردار " علی آزادی " در جمع کارکنان پدافند غیر عامل را مجموعه ای از اقدامات غیر مسلحانه دانست که مستلزم به کارگیری جنگ افزار نبوده و اجرای آن موجب کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان ها، تاسیسات، تجهیزات، سرمایه ها، اسناد و شریان های یک کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن می شود.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اهمیت پدافند غیر عامل تصریح کرد: پدافند غیر عامل اقدامات پیشگیرانه برای خنثی کردن تهدیدات دشمنان است .

سردار آزادی بر ضرورت فرهنگ سازی اصول پدافند غیر عامل تاکید کرد و بیان داشت: پدافند غیرعامل داشتن اقدامات پیشگیرانه برای خنثی کردن تهدیدات دشمن است که باید انواع تهدیدات را شناخت و راه مقابله با این تهدایت را تمرین و آموزش داد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه بخش عمده تهدیدات دشمنان در بحث ایجاد اخلال در فعالیت‌های مردم و ایجاد فشار روانی بر جامعه است، اظهار داشت: آماده ‌سازی تمام زیرساخت‌ها در ناجا برای شرایط بحران ضروری است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه آموزش یکی از مهمترین اصول در پدافند غیر عامل است بیان داشت : تحقق پدافند غیرعامل، مصون سازی جامعه را به دنبال دارد و باید تلاش کرد تا اصول پدافند غیرعامل در تمام رده های استان نهادینه و در مواقع ضروری به درستی آنها را به کارگیری کرد.

سردار آزادی در ادامه با اشاره به اینکه ، در بخش انتظامی رعایت مبانی پدافند غیر عامل باعث کاهش آسیب پذیری در ماموریت های ناجا می شود ، اظهار داشت : در این خصوص علاوه بر تمهیدات لازم ، آموزش های لازم به کلیه کارکنان توسط رده های مجری امر داده شود.

این مقام انتظامی در پایان افزود: کشور عزیزمان ایران طی سال‌ها مورد تهدید دشمنان اسلام قرار داشته و دارد و ما مسئولان وظیفه داریم که با توجه به شرایط کنونی، آموزش‌های لازم و مناسب را در دستور کار قرار دهیم.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 863524

وب گردی

وب گردی