استاندار قزوین: زائران از مراکز قانونی ویزا تهیه کنند

استاندار قزوین در ستاد ساماندهی اربعین استان به زائران اربعین حسینی (ع) تأکید کرد تا از مراکز قانونی ویزا تهیه کنند.

به گزارش ایسکانیوز، عبدالمحمد زاهدی صبح امروز پنجشنبه در آخرین جلسه ستاد ساماندهی اربعین استان اظهار کرد: ضرورت دارد تا اطلاع مناسب و لازمی به مردم صورت گیرد تا زائران توجه لازم را داشته باشند که برای تهیه ویزا به مراکز معتبر وابسته به سازمان حج و زیارت مراجعه کنند تا در کشور عراق با مشکل مواجه نشوند.


استاندار قزوین تأکید کرد: دریافت کمک‌های مردمی تنها از طریق ستادهای مردمی باید صورت گیرد و این کمک‌ها یا هدایای مردم هستند و یا تجهیزاتی است که از طریق ادارات و سازمان‌های دولتی به ستادها تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قزوین معین استان ایلام است بنابراین حمل‌ونقل زائران اربعین حسینی به‌ویژه برنامه‌ریزی لازم جهت تأمین تجهیزات و وسایل نقلیه کافی و مناسب جهت برگشت زائران امر مهمی است که باید مدنظر اعضای ستاد استان قرار گیرد.

رئیس ستاد ساماندهی اربعین استان گفت: مراقبت لازم برای حفظ صحت و سلامتی زائران و مصون ماندن آن‌ها از برخی بیماری‌ها ضرورت دارد و آگاهی‌رسانی عمومی در این خصوص یک امر لازم و مهمی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

زاهدی بر ضرورت توجه به پدافند غیرعامل در مسیرها، موکب‌ها و کاروان‌ها تأکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی لازم و مناسبی باید صورت گیرد و موارد مربوط به رعایت پدافند غیرعامل و مصون‌سازی موردتوجه قرار گیرد تا مردم به‌زحمت نیفتند.

استاندار قزوین گفت: بعد از برگزاری مراسم اربعین حسینی ضرورت دارد جلسه‌ای در خصوص ارزیابی عملکرد و نحوه خدمات‌رسانی ستاد در برگزار گردد تا با بررسی لازم و کارشناسی برای برنامه‌ریزی‌های بعدی نقاط ضعف مرتفع و نقاط قوت نیز تقویت گردد.

901

کد خبر: 864915

وب گردی

وب گردی