حمله پرسپولیسی ها به فضای مجازی با هشتگ #طاهری_باید_بماند

با اعلام استعفای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، هواداران برای حمایت از او به صفحه اینستاگرامی وزیر ورزش حمله ور شدند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، علی اکبر طاهری، مدیر عامل تیم فوتبال پرسپولیس صبح امروز اعلام کرد از سمتش استعفا داده و بعد از حضور در جمع پرسپولیسی ها از آن ها خداحافظی کرد. این خبر به شدت هواداران متعصب این تیم را شوکه و ناراحت کرد. طاهری از زمان حضورش باشگاه پرسپولیس به خیلی از پرونده های مالی و شکایتی پرسپولیس رسیدگی کرده و تا حد ممکن آن ها را حل کرده است.

از طرفی حضور برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی پرسپولیس و گرفتن نتابج خوب و عنوان های مختلف هوادار را با تیم و ورزشگاه آشتی داد تا به قول فوتبالی ها از حمایت یار دوازدهم هم بهره ببرد. به طور کل طاهری به دید هواداران بهترین مدیرعامل و یا سرپرست فعلی است که می تواند پرسپولیس را در این شرایط و مشکلات سرپا نگه دارد! طبق شنیده ها برانکو اعلام کرده بود با رفتن طاهری او هم پرسپولیس را ترک می کند، همین مسئله باعث شد نگرانی هواداران دو چندان شود و مثل دفعه های قبل از مدیرعامل مستعفی خود حمایت کنند.

به همین دلیل آن ها هجمه ای در فضای مجازی به راه انداخته اند تا صدای خود را به گوش وزیر ورزش و و جوانان برسانند. آن ها قرار است در پست های اینستاگرامی مسعود سلطانی فر از هشتگ #طاهری_باید_بماند استفاده کنند تا شاید وزیر ورزش کاری برای آن ها انجام دهد.

601

کد خبر: 866068

وب گردی

وب گردی