ثبت نام آیین هفتمین اهدای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران تمدید شد

مهلت ثبت نام در هفتمین آیین اهدای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران تا ۲۰ آبان ماه تمدید شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از وبدا، هفتمین آئین اهدای تندیس ملی فداکاری دانشجویان ایران با مشارکت نهادها و دستگاه‌های علمی و فرهنگی کشور آذر ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود و دانشجویان تنها تا ۲۰ آبان فرصت دارند که برای حضور در این آئین ثبت نام کنند.

با توجه به تمدید مهلت ثبت نام تا ۲۰ آبان ماه سال جاری لازم به یادآوری است که دانشجویان به دو روش به دبیرخانه "آئین اهدای تندیس فداکاری دانشجویان" معرفی می‌شوند. ابتدا دانشجویانی که حائز مصادیق فداکاری و ایثار هستند می‌توانند با مراجعه به http://www.jahat.ir/tandis جهت ثبت نام اقدام کنند. همچنین سازمان‌ها و نهادهایی که مسئولیتی در امور خیریه و امدادرسانی دارند نیز می‌توانند دانشجویان فعال در حوزه‌های مرتبط را به دبیرخانه معرفی کنند.

برگزاری مراسم اهدای تندیس ملی فداکاری دانشجویان، که به تصویب شورای سیاست‌گذاری آن رسیده، از دانشجویانی که فعالیت‌های داوطلبانه و فداکارانه شاخصی در هر یک از مصادیق مصوب داشته‌اند با اعطای تندیس و لوح تقدیر، قدردانی خواهد شد.
در این مراسم، از افرادی قدردانی خواهد شد که رسماً و طبق ضوابط قانونی در حال حاضر دانشجو هستند یا حداکثر تا پایان شهریور ۹۶ دانشجوی یکی از دانشگاه‌ها یا موسسات آموزش‌عالی و یا موسسات پژوهشی بوده‌اند و علاوه بر دانشجویان ایرانی، دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در ایران نیز در صورت داشتن تمام شرایط مندرج در ضوابط انتخاب می‌توانند در این آیین شرکت کنند.

هفتمین دوره اهدای تندیس ملی فداکاری با حضور و مشارکت نهادها، سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های علمی و فرهنگی و اجتماعی متعددی با دبیرخانه آیین همکاری داشته‌اند که از جمله آنها می‌توان به وزارت بهداشت، وزارت علوم، وزارت ورزش و جوانان، سازمان بهزیستی کشور، سازمان بسیج سازندگی، سازمان انتقال خون، سازمان جوانان هلال احمر، سازمان حفاظت محیط‌زیست، و دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و دبیرخانه دائم این رویداد نیز در سازمان جهاد دانشگاهی تهران تشکیل شده است.

کد خبر: 867150

وب گردی

وب گردی