واکنش فرماندار مهران به موضوع عدم امنیت در پارکینگ های مرزی

فرماندار مهران گفت: پارکینگ های مرز مهران از نظر امنیتی و حفاظت نسبت به سال گذشته از امنیت بالایی برخوردار هستند.

مراد ناصری فرماندار شهرستان مهران در واکنش به خبری مبنی بر عدم امنیت در پارکینگ های در نظر گرفته شده برای زائرین اربعین در مرز مهران در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: در ورودی شهر مهران پارکینگ بزرگ اربعین را در نظر گرفته ایم که به خوبی مدیریت می شود.

وی ادامه داد: یکی از کارهای خوبی که امسال برای پارکینگ ها انجام گرفته شده آن است که قیمت پایه برای پارکینگ ها در نظر گرفته نشده و فقط قیمت مقطوع اعلام شده است.

فرماندار مهران تصریح کرد: قیمت رفت و برگشت در پارکینگ های اربعین تفاوتی ندارد؛ به آن معنا که زائران در صورت سفر یک هفته، 10 روز یا 30 روز قیمت 30 هزار تومان پرداخت می کنند که نسبت به پارکینگ های مرزهای هم جوار قیمت پایین تر است.

وی تصریح کرد: پارکینگ های مرز مهران از نظر امنیتی و حفاظت به مراتب نسبت به سال گذشته از امنیت بالاتری برخوردار است زیرا با شرکت های انتظامی برای امنیت همکار شده ایم و بخشی از مدیریت پارکینگ ها را شرکت های انتظامی در دست دارند.

ناصری افزود: به کمک نیروی انتظامی الحمدالله نظام خوبی حاکم است، امیدوارم با این کاری که انجام می دهیم بتوانیم رضایتمندی زائران را به دست بیاوریم.

وی ادامه داد: برای 120-130 هزار خودرو پارکینگ های استاندارد آماده هستند که امیدواریم به خوبی مدیریت شوند.

فرماندار مهران تصریح کرد: اتوبوس های خطی در تمام پارکینگ ها آماده شده اند و زائران با استفاده از خودروهای شخصی یا اتوبوس های خطی با مبلغ کرایه دو هزار تومان به سمت مرز حرکت خواهند کرد و مکان کنترل ویزا و گذرنامه مشخص شده است.

901/900

کد خبر: 867487

وب گردی

وب گردی