چابک‌سازی نیروی انسانی در واحدهای اجرایی چهارمحال و بختیاری مورد توجه قرار گیرد

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: بحث چابک‌سازی نیروی انسانی باید در واحدهای اجرایی مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه باید از ظرفیت کارشناسان خبره استفاده شود.

به گزارش ایسکانیوز، سردار غلامعباس غلامزاده صبح امروز در بازدید از برخی واحدهای اجرایی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بحث چابک‌سازی نیروی انسانی باید در واحدهای اجرایی مورد توجه قرار گیرد و در این زمینه باید از ظرفیت کارشناسان خبره و با تجربه سازمانی در جهت انتقال تجربیات و آموزش علمی و به روز کارکنان استفاده حداکثری به عمل آید.

وی افزود: امروزه توجه به بحث برنامه‌ریزی، آینده نگری و مهارت افزایی از اصول مهم موفقیت سازمان‌ها محسوب می‌شود و در نیروی انتظامی نیز تحقق این 3 مؤلفه می‌تواند در تحقق پلیس پاسخگو و بهینه‌سازی رفتارهای استاندارد مورد نظر سازمان بسیار موثر باشد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ما در واحدهای اجرایی با استفاده از کارکنان واجد شرایط از نظر جسمی و روحی باید برنامه‌ریزی مستمر در آموزش و چابک‌سازی عوامل را مدنظر داشته باشیم تا بتوانیم دو هدف مهم در خدمت رسانی بهینه به مردم و برخورد موثر با جرایم را به طور هم زمان و متوازن به پیش ببریم.

غلامزاده خاطرنشان کرد: یکی از پیش شرط‌های مهم در رعایت حقوق شهروندی برخورد علمی با جرائم است و تا زمانی که ما در کشف جرائم از روش‌ها و ابزار علمی استفاد کنیم هیچ لزومی به استفاده از روش‌های پرهزینه و سنتی برای کشف جرائم نبوده و بازخورد استفاده از روش‌های علمی کسب نتیجه بهتر و رضایت‌مندی همگان را دربر دارد.

وی عوامل مهم عملکرد موفق مجموعه فرماندهی انتظامی استان در ابعادی چون امنیت مطلوب استان، کاهش جرائم و افزایش روزافزون کشفیات را توکل به خدا، ولایت مداری، اخلاص در عمل و قانون مداری کارکنان انتظامی استان برشمرد و گفت: گواه این ادعای بنده تماس‌های بی‌شمار مردم با سامانه 197 و اظهارات مسئولان استانی در تقدیر از مجاهدت و تلاش‌های کارکنان این فرماندهی می‌باشد.

901

کد خبر: 869454

وب گردی

وب گردی