فریادشیران: با کمال میل در کمیته اخلاق حضور پیدا می کنم/ از آتش زدن پیراهن پشیمان نیستم/ پیراهن جهانیان را آتش زدم، نه نفت/ منتقدان باید خود را جای من بگذارند/ از رسانه ها خواهش می کنم دیگر با جهانیان مصاحبه نکنند

مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران گفت: از رسانه ها هم خواهش می کنم دیگر با آقای جهانیان مصاحبه نکنند چون به اندازه کافی از این طریق برای خودشان تبلیغات کردند.

ناصر فریادشیران در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد تشکیل پرونده در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال برای او به دلیل آتش زدن پیراهن باشگاه نفت تهران اظهار داشت: مبارک است! البته کمیته اخلاق، جای تمام کسانی است که به دنبال اخلاق مداری هستند. از زمان حضور آقای تورک (رئیس کمیته اخلاق) اتفاقات خوبی در فوتبال ایران افتاده است. من هم با کمال میل در کمیته اخلاق حضور پیدا می کنم.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان از کاری که انجام دادم، پشیمان نیستم چون پیراهن آقای جهانیان را در یک تصمیم جمعی آتش زدیم، نه پیراهن نفت تهران را که برایش زحمت زیادی کشیده ام. این پیراهن یادگار بزرگانی مانند مرحوم پرویز دهداری است. کسانی که بیرون از گود نشسته اند شرایط اسفبار و بحرانی را نمی دانند. باید جای من باشند تا بدانند چه فشاری را تحمل می کنم و چقدر از وضعیت باشگاه نفت تهران ناراحت هستم. من به نظر همه مردم احترام می گذارم اما بهتر است در اینترنت، نام من و آقای جهانیان را جست و جو کنند تا ببینند هر کدام چه جایگاهی داریم. البته اگر کار من کسی را ناراحت کرده، عذرخواهی می کنم ولی با این حرکت، کاری کردم که دیگر کسی بدون پشتوانه مالی و به صرف شهرت طلبی وارد فوتبال نشود.

مدیر آکادمی باشگاه نفت تهران تصریح کرد: پیراهنی که آتش زدیم، پیراهن شخص آقای جهانیان بود و هیچ پرچمی هم روی آن نبود چون ما اعتقاد قلبی به نظام داریم و حواس مان به این موارد هست اما دوستان، صحبت های عوام فریبانه مطرح می کنند. من برای نفت تهران زحمت کشیده ام و در قالب سرمربی تا مدیر آکادمی در این باشگاه بوده ام. من همان کسی هستم که مانع انتقال سیاسی باشگاه نفت تهران به استان مرکزی شدم. با کمک رسانه ها اجازه ندادم نفت تهران به سرنوشت پاس و صبا دچار و نابود شود. مگر می شود ریشه درخت را جابجا کرد و انتظار داشت دوباره سبز شود.

فریادشیران در پایان خاطرنشان کرد: من در این مدت بیمار شدم چون فشار بسیار زیادی را تحمل کردم. از رسانه ها هم خواهش می کنم دیگر با آقای جهانیان مصاحبه نکنند چون به اندازه کافی از این طریق برای خودشان تبلیغات کردند. بهتر است دیگر حرفی از ایشان نشنویم چون ظرف یک هفته آینده تکلیف این باشگاه مشخص خواهد شد.

604

کد خبر: 869473

وب گردی

وب گردی