ضرورت "پوشش در عصر ارتباطات" بررسی می شود

فرهنگسرای معرفت در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال، در غرفه خانواده و سبک زندگی دیجیتال، با موضوع "پوشش در عصر ارتباطات" به ارائه خدمات می پردازد.

به گزارش ایسکانیوز از مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال از 20 تا 26 آبان ‌ماه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت نهادهای فرهنگی در محل مصلای امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.

فرهنگسرای معرفت از مراکز تحت پوشش مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5، در این نمایشگاه و در غرفه خانواده و سبک زندگی دیجیتال، با موضوع پوشش در عصر ارتباطات، با برگزاری برنامه های مختلف میزبان شهروندان و بازدید کنندگان است.

برگزاری نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی با موضوع پوشش در عصر ارتباطات، توزیع محصولات فرهنگی تولید شده از سوی این مرکز شامل پوستر اینفوگرافی نهضت برهنگی در عرصه رسانه های دیجیتال، بروشورهای مختلف حاوی پیام های ترویجی در جهت استفاده صحیح از فضای سایبری در راستای آگاهی بخشی به عموم مخاطبان و ... از جمله فعالیت های عمده فرهنگسرای معرفت در این غرفه هستند.

نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال برای بازدید علاقمندان تا ۲۶ آبان از ساعت ۱۰ تا ۲۰ در محل مصلای امام خمینی (ره) دایر و میزبان علاقمندان به این حوزه است.

502

کد خبر: 869991

وب گردی

وب گردی