همراه اولی‌ها در مناطق زلزله زده مشکل خاصی ندارند/ تا پایان امروز مشکلات موجود برطرف خواهد شد

به گفته یکی از مسئولان اپراتور همراه اول، براساس برآوردهای انجام شده مشکل خاصی برای آنتن های همراه اول ایجاد نشد و از طریق آنتن های اضطراری ظرفیت برقراری تماس افزایش پیدا کرد تا مردم به راحتی بتوانند اقدام به برقراری ارتباط کنند.

یکی از مسئولان اپراتور همراه اول در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز درباره آخرین وضعیت اپراتور همراه اول در مناطق زلزله زده گفت: شب گذشته تیم فنی همراه اول در این منطقه حضور پیدا کردند و بعد از بررسی های انجام شده، مشکلات موجود در این حوزه را برطرف کردند.

او در ادامه افزود: برخی از آنتن ها از ناحیه برق شهری قطع شده بودند که مشکلات آن‌ها از طریق باتری دیزل برطرف شد، خوشبختانه به گفته یکی از مسئولان حاضر در اپراتور همراه اول، براساس برآوردهای انجام شده، مشکل خاصی برای آنتن های همراه اول ایجاد نشد و از طریق آنتن های اضطراری ظرفیت برقراری تماس افزایش پیدا کرد تا مردم به راحتی بتوانند اقدام به برقراری ارتباط کنند.

این مسئول مربوطه اظهار داشت: با توجه به اقداماتی که شب گذشته انجام شد، مشکلات موجود برطرف و اکنون شبکه در حالت عادی به سر می برد.

او گفت: هر چه تماس مردم در این برهه زمانی کاهش یابد، بهتر می توان وضعیت موجود را به حالت اولیه بازگرداند، اکنون شبکه با مشکل خاصی همراه نیست. در صورتی که مکالمات به حد عادی برسند کیفیت تماس هم به حالت اولیه باز خواهد گشت.

او خاطرنشان کرد: درصورتی که مردم ضمن مدیریت مکالمات خود از تماس های غیرضروری اجتناب کنند تا پایان روز جاری برخی از مشکلات موجود برطرف خواهد شد.

401

کد خبر: 870046

وب گردی

وب گردی