اعزام  8 دستگاه خودرو و 23  آتش نشان حرفه ای به همراه تجهیزات ایمنی لازم به مناطق زلزله زده

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت:گروه نجات به همراه تجهیزات کامل ایمنی به همراه 8 دستگاه خودرو و 23 نفر آتش نشان حرفه ای به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به تمهیدات سازمان آتش نشانی تهران در حادثه زمین لرزه در غرب کشور، گفت : در پی زمین لرزه ای که شب گذشته در مناطق غربی کشور به وقوع پیوست، در لحظات اولیه به دستور شهردار تهران، ستاد بحران شهرداری تهران تشکیل جلسه داد. در این جلسه لحظه به لحظه وضعیت مناطق زلزله زده با حضور شهردار تهران رصد شد.

وی ادامه داد: در همان دقایق اولیه این حادثه اعلام آمادگی شد که اگر نیاز به حضور نیروهای کمکی و تجهیزاتی در زمینه کمک به این مناطق وجود دارد، شهرداری تهران در این زمینه آمادگی کامل را دارد .

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: حدود 2 الی 3 ساعت قبل، اولین گروه نجات از سازمان آتش نشانی تهران،جهت کمک رسانی به هموطنانی که در این حادثه درگیر شده اند، به مناطق زلزله زده اعزام شد تا با هماهنگی مسئولان محلی، به مناطقی که مورد نیاز است اعزام شوند.

وی افزود: این گروه نجات به همراه تجهیزات کامل ایمنی و 8 دستگاه خودرو و 23 نفر آتش نشان حرفه ای به محل حادثه اعزام شدند. برخی از این خودرو ها خودروهای پشتیبانی و جرثقیل بودند به همراه تجهیزات لازم مانند تجهیزات بتن بر و تجهیزات مرتبط با آوار برداری و لوازم هیدرولیکی به محل حادثه فرستاده شدند.

ملکی بیان کرد: سایر تیم ها در حالت آماده باش کامل هستند تا در صورت لزوم با هماهنگی به منطقه زلزله زده اعزام شوند.

وی در پایان تاکید کرد: خروج این تعداد خودرو از سازمان آتش نشانی تهران هیچ تاثیری در نوع خدمت رسانی به هموطنان تهرانی نخواهد داشت و شهروندان خیالشان راحت باشد که آتش نشانی تهران کماکان در بهترین و با کیفیت ترین وضعیت، انجام وظیفه خواهد کرد .

701

کد خبر: 870199

وب گردی

وب گردی