اعلام آمادگی  دانشجویان برای کمک به مردم سرپل ذهاب/ ایجاد کمپ دریافت خون در دانشگاه

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان افزود: از همه دانشگاه های استان کمک خواستیم تا از طریق بسیج دانشجویی استان ، اقلام مورد نیاز را جمع آوری کنند و در اسرع وقت به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال کنند.

جعفر ورزنده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در رابطه با آخرین اقدامات گروه های دانشجویی برای مردم زلزله زده استان کرمانشاه در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: ما از اولین ساعت های حادثه فراخوانی دادیم که نزدیک 100 نفر اعلام آمادگی کردند؛ این افراد متشکل از نیروهای امدادی و پرستار و هلال احمر و متخصص در حوزه های عمرانی بودند؛ ولی هنوز مجوز ورود به منطقه را به ما ندادند تا نیروها را اعزام کنیم.

ورزنده عنوان کرد: با همکاری هلال احمر و جهت رفع نیاز خون در مناطق زلزله زده، در سطح دانشگاه کمپی برای دریافت خون ایجاد شده است.

وی خاطر نشان کرد: یک کامیون آب معدنی و پتو و مواد غذایی مورد نیاز نیز از مردم جمع آوری و در حال حاضر به سمت مناطق زلزله زده فرستاده شد.

ورزنده ادامه داد: علی رغم دستور دکتر فرهاد رهبر، دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص کمک همه جانبه ی واحدهای دانشگاه، تا الان فقط در زمینه ارسال یک کامیون آب معدنی کمک دریافت کرده ایم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در پایان افزود: از همه دانشگاه های استان کمک خواستیم تا از طریق بسیج دانشجویی استان ، اقلام مورد نیاز را جمع آوری کرده و در اسرع وقت به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال بکنند.

کد خبر: 870487

وب گردی

وب گردی