امنیت ملی را جاسوس‌های تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مختل کردند، نه کیهان!

سخنگوی کمیسیون فرهنگی گفت: به‌جای روزنامه کیهان باید مدعیان امنیت ملی کشور که علیه مصالح ملی برامده و امنیت را مختل کردند مهار شوند.

به گزارش سرویس سیاسی ایسکانیوز حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به توقیف دو-روزه روزنامه کیهان اظهار داشت: معتقدم به جای روزنامه کیهان باید مدعیان امنیت ملی کشور که علیه مصالح ملی برامده و امنیت کشور را مختل کرده اند مهار شوند.

وی با بیان اینکه تیتر روزنامه کیهان با منبع خبری مشخص نمی‌توانست امنیت ملی ما را به خطر اندازد، افزود: امنیت ملی ما را کسانی به خطر می‌اندازند که با حکم دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در حصر هستند و متاسفانه امروز داد عده‌ای از نمایندگان برای آن‌ها بلند شده است. گویی که ۸۰ میلیون جمعیت کشور هیچ مشکل اقتصادی ندارند و تنها هم و غمشان رفع حصر است.

آزادی خواه با تاکید بر اینکه رفع حصر محصوران امنیت ملی کشور را مختل خواهد کرد، بیان داشت: ما باید مصادیق را به درستی مهندسی کنیم و آدرس غلط به مردم ندهیم تا آن‌ها نیز ما را به خوبی بشناسند و قضاوت درستی داشته باشند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خاطرنشان کرد: باتوجه به سرنخ‌هایی که به دست آورده ایم امنیت ملی کشور را عوامل نفوذی، چون جاسوسانی که در تیم هسته‌ای وجود داشتند برهم می‌زنند پس بهتر است به جای مخلِ امنیت خطاب کردن روزنامه کیهان مراقب موضوعاتی باشیم که می‌توانند مصالح ملی کشور را تحت اشعاع قرار دهند.

منبع: دانشجو

303

کد خبر: 871170

وب گردی

وب گردی