کاهش هزینه ها و پروژه های درآمد زا؛ سرلوحه برنامه های واحد دماوند

جلسه شورای مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، شورای مدیران گروه های مختلف آموزشی با حضور دکتر صفری رئیس واحد، مهدی ملک محمدی معاون آموزشی، رضا نهاوندی معاون اداری مالی،حسن اسدالهی معاون پژوهش و فناوری، حجت مداحی معاون فرهنگی دانشجویی، محمدرنجبری مدیرکل تحصیلات تکمیلی،مجید نصیری مدیر آموزش و جمعی از کارکنان حوزه آموزش دانشگاه و مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

در ابتدای این جلسه محمود صفری رئیس واحد دماوند ضمن تسلیت ایام آخر ماه صفر به بیان نقطه نظرات خود برای مدیران گروه پرداخت و اظهار کرد: توجه هرچه بیشتر در برنامه ریزی،ن ظارت کامل در جذب اساتید مدعو خصوصا در بعد اعتقادی، نظارت دقیق بر تشکیل کلاسها، حضور بیشتر و پررنگ تر مدیران گروه در دانشگاه، بحث مدیریت پایان نامه ها و معرفی اساتید نخبه از جمله دغدغه های بنده در حوزه آموزش است.

وی افزود: باید قدر نظام مقدس جمهوری اسلامی که ثمره خون شهیدان و رهبری مقتدرانه امام خمینی(ره) است را بدانیم و با تاثی از بیانات رهبری معظم انقلاب،همواره خادم مردم خصوصا قشر دانشجو باشیم و با اخلاق و رفتار پسندیده در رفع مشکلاتشان کوشا باشیم.

حجت مداحی معاون دانشجویی فرهنگی واحد دماوند سخنران بعدی جلسه بود؛ وی در خصوص برگزاری مسابقات کشوری قرآن و عترت توضیحاتی ارائه داد و از اساتید دعوت کرد در این مسابقات معنوی شرکت نمایند.

در ادامه جلسه مهدی ملک محمدی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن خیر مقدم به مدیران گروه به برخی نکات آموزشی اشاره و اظهار کرد: امیدوارم همه ما تلاش کنیم تا کیفیت آموزش را در نیمسال جاری و آتی ارتقا دهیم.

رضا نهاوندی معاون اداری مالی واحد دماوند نیز در سخنانی به بحث جذب دانشجویان جدید و امور درآمدزای واحد اشاره و اظهار کرد: واحد دماوند همزمان با تلاش برای جذب دانشجویان جدید دو رویکرد صرفه جویی و کاهش هزینه ها و پروژه های درآمد زا را سرلوحه کار خود قرار داده است.

حسن اسدالهی معاون پژوهش و فناوری واحد نیز ضمن تشکر از اساتیدی که در بخش هایی که در جهت درآمدزایی با واحد همکاری دارند، افزود: در جلسه ای که با شهرداری دماوند داشتیم،مدیران مرکز انرژی های نو،مرکز تحقیقات بتن و مرکز رشد دانشگاه نیز حضور داشتند ودر جهت درآمدزایی صحبت های بسیار خوبی انجام شد.

وی ادامه داد: مراکز مشاوره حقوق و مرکز تحقیقات اقتصاد مقاومتی نیز در آینده نزدیک آماده بهره برداری خواهند شد.

محمدرنجبری مدیرکل تحصیلات تکمیلی واحد دماوند نیز در سخنانی به تشریح موارد آموزشی و پاسخ به سوالات مدیران گروه پرداخت و گفت: در آینده نزدیک جلسات تخصصی درون گروهی با حضور مدیران گروه و اکثریت اعضای هیات علمی تشکیل خواهد شد.

در این نشست صمیمی مدیران گروه های مختلف آموزشی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مسئولین واحد به سوالات پاسخ دادند.

کد خبر: 873240

وب گردی

وب گردی