قاضی: اگر مسئولان سرخابی پیگیر باشند که هیچ وگرنه از طریق وکیلم اقدام می‌کنم

مهاجم تیم فوتبال پدیده گفت:‌ اگر مسئولان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس پیگیر باشند این مشکل حل خواهد شد، در غیر این صورت از طریق وکیلم شرایط را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد قاضی پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس در مورد این بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود برنامه ما این بود که برخلاف هفته‌های اخیر که زیاد گل می‌خوردیم، گل نخوریم و خوشبختانه توانستیم به هدف خود برسیم.

وی افزود: پرسپولیس در نیمه دوم فشار زیادی به ما وارد کرد اما خدا را شکر توانستیم با امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک کنیم. برای مساوی نیامده بودیم و دیدید که در دقایق پایانی این فرصت را داشتیم که از روی یک ضربه کاشته به گل هم برسیم تا شرایط کاملاً تغییر کند. تیم ما جوان است و برای بازی امروز چند مهره اصلی خود را در اختیار نداشتیم. در مجموع و با این شرایط ارائه این بازی و کسب نتیجه مساوی برای ما خوب است.

قاضی که سابقه حضور در تیم‌های استقلال و پرسپولیس را نیز دارد در مورد حضورش در تیم پدیده گفت: به هر حال تیمی شرایط خاص خودش را دارد. من در حال حاضر بازیکن پدیده هستم و فقط به موفقیت این تیم فکر می‌کنم. سعی می‌کنم تجربیاتم را در اختیار بازیکنان جوان‌تر قرار دهم تا تیمی همدل و منسجم داشته باشیم. باید از پتانسیل موجود در تیم استفاده کنیم و به معنای واقعی کلمه یک تیم باشیم.

مهاجم تیم فوتبال پدیده در مورد طلبش از دو باشگاه سرخابی تصریح کرد: من ۴۵۰ میلیون تومان از استقلال طلب دارم و ۳۵۰ میلیون تومان هم از پرسپولیس؛ بابت طلبم از استقلال حکم دارم که این شرایط برای ۳۰۰ میلیون تومان از طلب از باشگاه پرسپولیس هم وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر مسئولان باشگاهها پیگیر باشند این مشکل حل خواهد شد در غیر این صورت از طریق وکیلم شرایط را پیگیری خواهم کرد. صحبت‌هایی اخیراً مطرح می‌شود که می‌گویند آقایان اطلاعات غلط به AFC می‌دهند که فکر می‌کنم کار درستی نیست و خیلی زود همه چیز مشخص خواهد شد. من به باشگاه و تماشاگران احترام گذاشتم و توقع دارم این شرایط برایم متقابل باشد.

قاضی گفت: سه سال می‌گذرد و در این مدت طلبم دیرکرد داشت و در مجموع حدود ۸۰۰ میلیون تومان می‌شود؛ اگر مسئولان منطقی احترام بگذارند و پای صحبت بنشینند می‌توانیم با هم کنار بیاییم وگرنه راه دیگری در پیش می‌گیرم.

604

کد خبر: 873697

وب گردی

وب گردی