بازنده عملیات بوکمال ارتجاع عرب بود/ طراحی‌های سردار سلیمانی معادلات غربی‌ها را شکست داد

عضو شورای مرکزی جمنا گفت:بازنده عملیات بوکمال ارتجاع عرب بود و شکست بزرگی را در منطقه متحمل شد.

به گزارش ایسکانیوز، سیدمحمد حسینی با اشاره به عملیات موفقیت آمیز نیروهای خط مقاومت در بوکمال و شکست نهایی داعش گفت:‌ قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکا به همراه صهیونیست‌ها و ارتجاع عرب بیشترین توان خود را در حمایت از نیروهای تکفیری به کار گرفتند و به بهانه اینکه این‌ها نیروهای مردمی هستند شورش‌هایی را در سوریه ساماندهی کردند و آخرین سلاح‌ها را در اختیار آنها گذاشتند.

عضو شورای مرکزی جمنا با بیان اینکه غرب به همراه کشورهای عربی فرصت رسانه‌ای گسترده‌ای را در اختیار تکفیری‌ها قرار داد، اظهار کرد: آنها از این طریق تلاش کردند تا با ایجاد رعب و وحشت بر عراق، سوریه و بخش‌هایی از لبنان سیطره یابند و تا دروازه‌های بغداد و دمشق هم پیش رفتند.

وی با بیان اینکه در نهایت تکفیری‌ها استان‌های زیادی را هم اشغال کردند، خاطرنشان کرد: ‌در حالی که مردم آن مناطق از مقابله با تکفیری ها ناامید بودند حمایت‌های به موقع جمهوری اسلامی و طراحی‌های سردار سلیمانی معادلات آ‌نها را شکست داد و بار دیگر اقتدار و عظمت نیروهای مردمی مشخص شد و یک پیروزی بزرگی که خیلی‌ها انتظار آن را نداشتند حاصل شد و ثابت کرد که تنها راه رهایی ایستادگی و مقاومت است.

وزیر پیشین ارشاد با ابراز خرسندی از اینکه این پیروزی‌ها با حمایت مرجعیتعراق و حضور نیروهای مردمی و حمایت تمام عیار سپاه قدس به دست آمد، گفت: این پیروزی نشان داد که اگر ما بر اصول خود بایستیم، هشدارها و تهدیدات غرب نمی‌تواند کاری کند.

حسینی تصریح کرد: بازنده عملیات بوکمال ارتجاع عرب بود و شکست بزرگی را در منطقه متحمل شد و به خاطر همین هم الان آل سعود عصبانی است و تحرکاتی را هم انجام می‌دهد تا بتواند بعد از داعش قدرت خود را در منطقه حفظ کند ولی راه به جایی نخواهد برد.

وی با تأکید بر اینکه آن اهدافی که آمریکایی‌ها در خاورمیانه دنبال می‌کردند هم شکست خورده است، بیان کرد: آنها امروز فهمیدند در هر مسئله‌ای که جمهوری اسلامی با اقتدار وارد شود آنها نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

عضو شورای مرکزی جمنا با بیان اینکه فرماندهی،‌ هدایت و ساماندهی نیروهای نظامی توسط سردار سلیمانی صورت می‌گرفت، اظهار کرد: در سوریه نیروهای مردمی و در عراق نیروهای حشدالشعبی با هدایت و فرماندهی سردار سلیمانی پیروزی های مختلفی را رقم زدند. طراحی‌های عملیات و حضور سردار سلیمانی در صحنه روحیه رزمندگان را مضاعف می‌کرد.

حسینی با بیان اینکه به کارگیری توان ارتش عراق و نیروهای حشدالشعبی و استفاده از نیروی هوایی روسیه سبب شد که این توفیقات به دست آید، خاطرنشان کرد: در کنار این فرماندهی عنایات الهی و نقش دولت و مردم عراق و سوریه هم موثر بود که باید این اثر را هم مدنظر داشته باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر: 874047

وب گردی

وب گردی