پیام تسلیت دکتر فرهاد رهبر به خانواده شهدای مدافع حرم واحد سبزوار و تنکابن

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیام های جداگانه ای شهادت دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن را به خانواده های آنان تسلیت گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن این پیام دکتر فرهاد رهبر به خانواده محترم شهید مهدی موحدنیا آمده است: «شهادت سرافرازانه مدافع حریم اهل بیت (ع) مهدی موحد نیا، دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار که در راه دفاع از حریم اسلام و مبارزه با تروریستهای تکفیری صهیونیستی به دیار حق تعالی شتافت، موجب تاسف و تالم گردید. اینجانب این عروج ملکوتی را به شما و همرزمان آن شهید بزرگوار تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و غفار برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در پیام دیگری به خانواده محترم شهید عارف کاید خورده نوشت: «شهادت سرافرازانه مدافع حریم اهل بیت (ع) عارف کاید خورده، دانشجوی گرامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن که در عملیات آزاد سازی البوکمال و مبارزه با تروریستهای تکفیری صهیونیستی به دیار حق تعالی شتافت، موجب تاسف و تالم گردید. اینجانب این عروج ملکوتی را به شما و همرزمان آن شهید بزرگوار تسلیت می‌گویم و از خداوند رحمان و غفار برای آن فقید سعید، علو درجات و برای بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.»

کد خبر: 874516

وب گردی

وب گردی