نگاهی به  برنامه های صدا و سیمای مرکز  ایلام در هفته بسیج

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام، گفت: در برنامه های طراحی شده هفته بسیج به سراغ پیشکسوتان بسیجی رفته و به تشریح عملیات های مهمی که بسیج در ایلام انجام داده پرداخته ایم.

علیرضا شیروی در رابطه با برنامه های صدا و سیمای ایلام در هفته بسیج در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، اظهار داشت: برنامه شبانه «مدرسه عشق» را در هفته بسیح طراحی کردیم که در این برنامه به اقشار مختلف بسیج از جمله بسیج مهندسی، پزشکان، طلاب، دانش آموزی، دانشجویی و سازندگی اشاره و فعالیت هایشان را معرفی کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام تصریح کرد: در این برنامه ها به سراغ پیشکسوتان بسیجی رفته و به تشریح عملیات های مهمی که بسیج در ایلام انجام داده پرداخته ایم.

وی با اشاره به مقارن شدن هفته بسیج با پیروزی جبهه مقاومت بر داعش، تکفیری ها و آزادسازی کشورهای عراق و سوریه، ادامه داد: همچنین برنامه هایی با توجه به این موضوع در هفته بسیج طراحی و پخش کردیم که برنامه هایی را برای تحلیل و تبیین وضعیت جبهه مقاومت و دستاوردهای آن با توجه به پیروزی علیه جریانات صهیونیستی آمریکایی و تکفیری قرار دادیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام ادامه داد: در حوزه تلویزیون فیلم های سینمایی مرتبط با دفاع مقدس در این هفته پخش شده است، همین طور در حوزه برنامه های رادیویی برنامه ویژه بسیج را داریم. در برنامه های صبحگاهی و خانوادگی به موضوع بسیج پرداخته می شود که حتی در حوزه سیما برنامه کودک خود را با رویکرد ترویج و معرفی هدف بسیج در میان نونهالان انجام می دهیم.

شیروی گفت: پوشش، بازتاب و انعکاس خدمات و برنامه های دستگاه های مختلف مانند سپاه پاسداران، بسیج و دستگاه های دیگر برنامه های متنوعی است که در سطح رسانه استانی منعکس می شود.

901/900

کد خبر: 874813

وب گردی

وب گردی