گل‌محمدی: وضعیت خوبی نداریم و بازی فردا مهم است

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد بازی تیمش مقابل سپیدرود اهمیت ویژه‌ای دارد.

به گزارش ایسکانیوز، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت در جمع خبرنگاران گفت: همان طور که می‌دانید وضعیت خوبی در جدول نداریم به همین دلیل بازی فردا برای ما خیلی مهم است و باید 3 امتیاز آن را به دست آوریم.

وی افزود: بازیکنان ما باید فردا تمام انرژی خود را برای کسب 3 امتیاز بازی بگذارند و هدف اصلی ما باید همین باشد. می‌دانید که سپیدرود در خانه حریفان بازی دفاعی را ارائه می‌دهد و همین موضوع کار ما را سخت‌تر خواهد کرد اما اگر بازیکنان برنامه تاکتیکی را خیلی خوب پیاده کنند، مطمئناً می‌توانیم برنده از میدان خارج شویم. در این بازی حق اشتباه نخواهیم داشت. نباید اتفاقات بازی قبل تکرار شود، چرا که به 3 امتیاز این بازی برای بهبود شرایط‌مان در جدول مسابقات نیاز داریم.

سرمربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: نتایجی که ما تا اینجای فصل گرفته‌ایم خوب نبوده اما نسبت به کیفیتی که در بازی ارائه می‌دهیم اگر نگاه کرده باشید خواهید فهمید که این نتایج کسب شده و امتیازات به دست آمده باید خیلی بیشتر باشد. به هر حال شرایط خوبی در جدول نداریم و باید 3 امتیاز بازی فردا را با حمایت هواداران به دست آوریم.

گل‌محمدی با تمجید از بازیکنان جوان تیمش یادآور شد: ما با همه مشکلاتی که داشتیم تیم جوان و آینده‌داری را درست کرده‌ایم. انتظار من و بازیکنانم از هواداران این است که ما را حمایت کنند. مشکلات زیادی پیش روی تیم بوده اما این بازیکنان در هر شرایطی نیاز به حمایت هواداران دارند. انتظار آنها این است که تماشاگران به ورزشگاه آمده و آنها را مورد تشویق قرار دهند اتفاقی که امیدوارم فردا رخ دهد. هواداران باید بدانند که آنها نقطه قوت تیم ما هستند و باید این نقطه قوت را تقویت کنند.

600

کد خبر: 875198

وب گردی

وب گردی