فولاد و جاودگری؟ فقط می توانم بخندم/ هیچ وقت دنبال  وقت کُشی نبوده ایم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: نه من و نه باشگاه فولاد هیچ گاه به دنبال وقت کُشی نبوده و همیشه تلاش کرده ایم با ارائه یک بازی زیبا به پیروزی برسیم.

سید سیروس پورموسوی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد پیروزی خارج از خانه تیمش مقابل تیم فوتبال ذوب آهن اظهار داشت: خدا را شکر در یک دیدار سخت و حساس مقابل یکی از بهترین تیم های ایران که سرمربی پرافتخاری دارد، پیروز شدیم. با تلاش بازیکنان و زحمت کادر فنی 8 بازی را بدون شکست پشت سر گذاشته ایم و خود را به عنوان یکی از تیم های مدعی معرفی کرده ایم.

وی با اشاره به اعتراض ذوب آهنی ها به وقت کشی بازیکنان فولاد خوزستان ادامه داد: نه من و نه باشگاه فولاد هیچ گاه به دنبال وقت کُشی نبوده و همیشه تلاش کرده ایم با ارائه یک بازی زیبا به پیروزی برسد. شاید در بازی روز گذشته برای لحظاتی این اتفاق رخ داد اما هیچ عمدی در کار نبوده است. در نهایت مهم این است که ما 3 امتیاز بازی را کسب کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص پیدا شدن مایعی درون دروازه تیمش که گفته می شود مرتبط با جادوگری است، گفت: هر تیمی که نتیجه می گیرد، سریعا موفقیت او را به مسائل غیر فوتبالی ربط می دهند. ما زحمت زیادی کشیده ایم و با انجام تمرینات منظم، مدیریت خوب و جذب بازیکنان با کیفیت در حال کسب نتیجه هستیم. در واکنش به این صحبت ها فقط می توانم بخندم.

604

کد خبر: 876343

وب گردی

وب گردی