داوران در چند بازی با ما نامهربان بودند/ بازی با شاگردان فکری حکم فینال ندارد/ استقلال مهاجم 6 دانگ ندارد

سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:متاسفانه در چند بازی گذشته داوران با تیم نساجی مازندران نامهربان بودند ولی همواره سعی کردیم به نظر داوران احترام بگذاریم و اعتراضی نکنیم.

مهدی پاشازاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در خصوص بازی هفته قبل تیمش مقابل ماشین سازی تبریز گفت: بازی بسیار خوبی را از شاگردان خودم شاهد بودم و این بازی در دستان ما بود، شاگردان من موقعیت های گل زیادی در اختیار داشتند و حتی توانستند گل درستی بزنند که به اشتباه داور مردود اعلام شد و حتی زمانی که ما در بازی 10 نفره شدیم باز هم موقعیت های گل زیادی بدست آوردیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد. ما در این دیدار بسیار بدشانس بودیم که موقعیت هایمان تبدیل به گل نمی شد.

وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه در چند بازی گذشته داوران با تیم نساجی مازندران نامهربان بودند ولی همواره سعی کردیم به نظر داوران احترام بگذاریم و اعتراضی نکنیم.

سرمربی تیم نساجی مازندران در خصوص دیدار با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی سختی مقابل شاگردان محمود فکری داریم البته این بازی حکم فینال را برای ما ندارد . هدف ما این است که در زمین خود بتوانیم تیم حریف را شکست دهیم و همچنان در رده دوم جدول باقی بمانیم. ما در این بازی با تمرکز بالا و زیرکی بازی خواهیم کرد تا 3 امتیاز این بازی حساس را از دست ندهیم.

پاشازاده در خصوص عدم گلزنی مهاجمان استقلال بیان کرد: استقلال مهاجم 6 دانگ ندارد تا بتواند برای این تیم گلزنی کند. این تیم نیاز به مهاجمی دارد که تشنه گلزنی باشد و از موقعیت های خود به درستی استفاده کند . البته مهم این است که تیم ببرد و موفق به کسب 3 امتیاز بازی شود.

602

کد خبر: 876344

وب گردی

وب گردی