گُلِیج به نیمه‌نهایی رسید؛ امامی به رده‌بندی رفت/ متقی‌نیا حذف شد

نماینده وزن 97 کیلوگرم کشورمان موفق به حضور در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال جهان، در لهستان شد.

به گزارش ایسکانیوز، مسابقات چهار وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد زیر 23 سال قهرمانی جهان، از عصر امروز (یکشنبه) در لهستان در حال برگزاری است که یونس امامی، حمیدرضا زرین‌پیکر، محمد متقی‌نیا و مجتبی گلیج در اوزان 65، 70، 74 و 96 کیلوگرم به مصاف حریفانشان رفته‌اند.

نتایج نمایندگان کشورمان در چهار وزن دوم به شرح زیر است:

در وزن 65 کیلوگرم که 26 نفر شرکت کرده‌اند، یونس امامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با با نتیجه 12 بر یک میهایل گئورگیف از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور سوم به مصاف کی یونیزاوا از ژاپن رفت و با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز و راهی مرحله نیمه نهایی شد، اما در این مرحله با نتیجه 4 بر 9 مغلوب باجرانگ کشتی‌گیر مطرح هندی شد و به دیدار رده‌بندی رفت.

در وزن 70 کیلوگرم حمیدرضا زرین پیکر پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل ذولفقار ماخاماتوف از قزاقستان با نتیجه 5 بر 6 شکست خورد تا برای ادامه کار منتظر حضور حریفش در فینال باشد. در این وزن 21 نفر به روی باسکول رفته اند.

در وزن 74 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، محمد متقی‌نیا در دور نخست با نتیجه 7 بر 4 مغلوب یاجورو یاماساکی از ژاپن شد که با توجه به شکست حریفش در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل حریف گرجستانی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 97 کیلوگرم مجتبی گلیج در دور اول با نتیجه 12 بر 2 گئورگی نوگایف از اسلواکی را مغلوب کرد. وی در در دور بعد کاراس از رومانی را با نتیجه 11 بر یک شکست داد و راهی دور سوم شد. گلیج در این مرحله با نتیجه 10 بر ۳ (حریف ۳ اخطاره شد) از سد رسول ماگومدوف از روسیه گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی برای حضور در فینال به مصاف مورازی مچیدلیدزه از اوکراین خواهد رفت. در این وزن 21 نفر وزن کشی کرده‌اند.

602

کد خبر: 876712

وب گردی

وب گردی